فرحناکیان: جریمه اسکودا در پرونده گران‌فروشی آزمون وکالت ۱۲۰ میلیارد تومان است

وکلاپرس- عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز از صدور رای بدوی سازمان تعزیرات در خصوص گرانفروشی اسکودا در برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، وکیل فرشید فرحناکیان (عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز) ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۲ از اعلام شکایتی علیه اسکودا به اتهام گرانفروشی در برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۲ خبر داده و اعلام کرده بود: براساس شکایتی که به اتهام گرانفروشی در برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۲ کردم نتیجه کارشناسی این ادعا در سازمان حمایت از مصرف‌کننده در شعبه ۶۳ بدوی تعزیرات حکومتی تهران در حال رسیدگی می‌باشد. حسب اعلام در صورت محکومیت، اسکودا مبلغی در حدود ۲۰۰ میلیارد ریال جریمه خواهد شد.

این در حالی است که بر اساس ادعای توییتری جدید این عضو هیأت مدیره کانون مرکز، صد میلیارد تومان بیش از برآورد قبلی وی برای اسکودا جریمه نقدی تعیین شده است!

۱۲۰ میلیارد تومان؛ مبلغ جریمه اسکودا بابت آزمون وکالت ۱۴۰۲

با گذشت ۴ ماه از زمان اعلام خبر این شکایت، فرشید فرحناکیان در حساب توئیترش با انتشار سربرگ رای بدوی صادر شده علیه گرانفروشی اسکودا به تاریخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲، اعلام کرد مبلغ جریمه ۱۲۰ میلیارد تومان تعیین شده است.

شایان ذکر است بر اساس آگهی آزمون وکالت ۱۴۰۲ که در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ منتشر شده بود، هزینه ثبت نام برای هر داوطلب  مبلغ چهار میلیون ریال (معادل چهارصد هزار تومان) تعیین شده بود و بر حسب اعلام و آمار رسمی منتشره ۱۰۹۹۱۹ نفر ( ۵۶ هزار زن و ۵۳ هزار مرد) در آزمون وکالت ۱۴۰۲ ثبت نام کرده بودند.

بیشتر بخوانید:

فرحناکیان  با انتشار تصویر سربرگ ابلاغیه رای بدوی در حساب توئیترش نوشت:

جریمه اصداری در مورد تحقق تخلف گران‌فروشی توسط اسکودا راجع به هزینه دریافتی از داوطلبان بابت ثبت‌نام آزمون وکالت ۱۴۰۲ رقم یکصد و بیست میلیارد تومان می‌باشد..‌. یا علی…

 

خروج از نسخه موبایل