اخبار اسکودا

برگزاری نشست فوق العاده شورای اجرایی اسکودا در حاشیه همایش چهل و هشتم

وکلاپرس- پس از حواشی مراسم افتتاحیه جلسه شورای اجرایی اسکودا به طور فوق العاده به منظور تغییر پنل ها و محل برگزاری مراسم در حال برگزاری است.

به گزارش وکلاپرس، برگزاری چهل و هشتمین همایش اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران به میزبانی کانون وکلای دادگستری خوزستان در شهر اهواز با مشکلاتی همراه شده است.

به گزارش وکلاپرس پس از ممانعت حراست سالن محل برگزاری مراسم افتتاحیه همایش اسکودا که ظاهرا متعلق به یکی از شرکت های زیر مجموعه وزارت نیرو با عنوان شرکت سهامی آب و برق خوزستان است، از حضور وکلای دادگستری که از کراوات استفاده کرده بودند، برخی دیگر از مهمانان نیز محل مراسم را ترک کردند.

عوامل سازمان مالک سالن نیز اقدام به قطع سیستم صوتی سالن و ممانعت از برگزاری مراسم کرده اند.

پس از ترک سالن بخشی از مهمانان، دکتر جعفر کوشا رئیس اسکودا در جمع افراد باقیمانده بدون استفاده از میکروفون به بیان سخنانی پرداخت.

ظاهرا به همین جهت و برای پرهیز از بروز اختلال در ادامه برنامه های همایش، شورای اجرایی اسکودا به طور فوق العاده تشکیل جلسه داده است تا در مورد موضوعاتی مانند تغییر محل برگزاری پنل های تخصصی تصمیم گیری کنند.

یک دیدگاه

  1. سعی کنید با تعامل و بدون ستیزه جویی حل کنید کراوات خیلی اهمیتی ندارد مگر اینکه خودتان هم بخواهید شاخ و برگ به قضیه بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا