سخنگوی قوه قضائیه: آزمون وکالت ۱۴۰۲ و ۱۴۰۱ مطابق قانون برگزار شده است

وکلاپرس- مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه، در نشست خبری روز سه شنبه این نهاد مورخ ۴ مهر ماه اعلام کرد: آزمون وکالت کانون های وکلا و مرکز وکلای قوه قضائیه مطابق قانون انجام شده است.

به گزارش وکلاپرس روز گذشته نشست خبری قوه قضائیه با حضور خبرنگاران برگزار شد و مسعود ستایشی به عنوان سخنگوی این نهاد به پرسش های خبرنگاران پاسخ داد.

در برگزاری آزمون و پذیرش افراد تابع قانون هستیم

ستایشی در پاسخ به سوالی درباره اینکه نتایج آزمون مرکز وکلا در سال ۱۴۰۲ چه زمانی مطرح می‌شود و آیا روش برگزاری این آزمون به همین منوال ادامه خواهد یافت؟ گفت: در برگزاری آزمون و پذیرش افراد تابع قانون هستیم. چارچوب‌ها نیز مشخص است.

بیشتر بخوانید:

ستایشی عنوان کرد: تصمیمات اخذ شده از شورای نگهبان قانون اساسی فصل‌الخطاب است و ما مجری برگزاری این تصمیمات قانونی هستیم. آزمون مرکز وکلا در راستای اجرای مقررات ماده ۵ قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار است که با نظارت قوه قضاییه و از طریق سازمان سنجش کشور برگزار شد.

نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه در ایام پیش رو اعلام می‌شود

سخنگوی دستگاه قضا اضافه کرد: آزمون پروانه وکالت در روز ۱۳ مرداد برگزار و نتایج اعلام شده و آزمون مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه ۳ شهریور امسال برگزار شده و نتایج آن در ایام پیش رو اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه آزمون پروانه وکالت[کانون وکلا] مطابق مواد قانونی برگزار شده است، افزود: آزمون وکالت در سال ۱۴۰۱ نیز براساس قانون تسهیل انجام شده است.

منبع: میزان

خروج از نسخه موبایل