اخبار کارآموزی وکالتویژه

صندوق حمایت به منظور بررسی حق بیمه کارآموزان وکالت، جلسه فوق العاده هیات عمومی برگزار می کند

وکلاپرس- عضو هیات مدیره صندوق حمایت وکلای دادگستری از برگزاری جلسه فوق العاده هیات عمومی صندوق به منظور بررسی پرداخت حق بیمه کارآموزان  خبر داد.

به گزارش وکلاپرس اخیرا با اعتراض کارآموزان در خصوص پرداخت حق بیمه صندوق حمایت، تعدادی از مدیران کانون های وکلای دادگستری با ارسال نامه هایی به صندوق حمایت خواستار امهال پرداخت حق بیمه کارآموزان جدید الورود به حرفه وکالت شده بودند.

بیشتر بخوانید:

مهدی کریمی عضو هیات مدیره کانون وکلای صندوق حمایت با انتشار پستی در اینستاگرامش از توجه به اعتراضات اخیر کارآموزان و نامه های ارسالی مدیران کانون ها خبر داده است.

کریمی ضمن اعلام اینکه بخشودگی جرایم تاخیر در پرداخت حق بیمه ها در هیات مدیره به تصویب رسیده است، اعلام کرده که در مهر ماه جلسه هیات عمومی به طور فوق العاده پیرامون پرداخت حق بیمه کارآموزان ورودی ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

کریمی در اینستاگرامش نوشت:

با توجه به بروز  مشکلات برای کارآموزان محترم ورودی سال ۱۴۰۰  پیرامون پرداخت حق بیمه، هیات مدیره صندوق بدوا بخشوگی جرایم را مصوب نموده و سپس با عنایت به مقررات آیین نامه جدید و عدم امکان اشتغال کارآموزان در مقطعی از مدت کارآموزی و مکاتبه کانون های محترم، از آنجا که تصمیم گیری در این خصوص در حیطه اختیارات مجمع عمومی صندوق است، لذا مقرر گردید جلسه هیات عمومی به طور فوق العاده در مهر ماه جهت تعیین تکلیف این موضوع تشکیل گردد.

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام خدمت تمان دوستان عزیز و وکلای جوان و مر انرژی
    واقعا این بیمه ای که کاراموزان جدید الورود دارن میدن بابت کدوم خدمات کانون به کاراموزان می باشد
    کلا صندوق حمایت فلسفه ایجاد و مبناش سوء استفاده از وکلاست
    این چه صندوقیه که هیچ حمایتی نمی کنه
    اخه کدوم وکیل میاد بازنشسته میشه که بخواد به این صندوق بیمه بابت بازنشستگی اش بده
    هیچ وقت تو کشورمون توی هیچ حیطه و سازمانی شفافیت وجود نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا