رییس کل دادگستری گلستان: سال قبل با بیش از ۱۰۰ کارچاق‌کن، وکیل و کارشناس متخلف برخورد کردیم

وکلاپرس- رییس کل دادگستری گلستان در دیدار شورای قضایی این استان به مناسبت هفته قوه قضاییه با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی در سال گذشته از برخورد با با بیش از ۱۰۰ کارچاق‌کن، وکیل و کارشناس متخلف خبر داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان‌، شورای قضایی گلستان، روز ۳۱ خرداد ماه با آیین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گرگان و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، به استقبال هفته قوه قضاییه رفتند.

رییس کل دادگستری گلستان در بخشی از این مراسم گفت: معضلات چند دهه‌ای و ابرچالش‌های استان با سفرهای استانی رییس قوه قضاییه و دستورات و راهبردهای ایشان حل و فصل شد.

حیدر آسیابی در این دیدار اظهار کرد: پتروشیمی گلستان، طرح گردشگری آشوراده و موج‌های آبی گنبدکاووس سه معضل جدی استان بود که با ورود شخص رییس قوه قضاییه و تفویض اختیار از ناحیه ایشان مرتفع شد.

بیشتر بخوانید:

با بیش از ۱۰۰ کارچاق‌کن، وکیل و کارشناس متخلف برخورد کردیم

آسیابی به افزایش نظارت‌ها در دادگستری برای مبارزه با فساد اشاره کرد و گفت: سال قبل با بیش از ۱۰۰ کارچاق‌کن، وکیل و کارشناس متخلف برخورد کردیم.

وی ادامه داد: تعیین تکلیف مسکن روستایی بیش از ۱۵هزار خانوار، توقف ساخت و سازهای غیرمجاز در روستای زیارت، رسیدگی قاطع به مفاسد اداری، صیانت از پارک جنگلی النگدره از اقدامات شاخص دیگر دادگستری استان است.

وی در خصوص تحقق شعار سال یادآور شد: سال گذشته ۱۱۰ واحد تولیدی تعطیل یا نیمه فعال مورد حمایت قضایی استان قرار گرفتند که در نتیجه آن سه هزار فرصت شغلی حفظ شد.

خروج از نسخه موبایل