راه اندازی دادگاه‌ صلح در سراسر استان اردبیل

وکلاپرس- براساس اطلاعیه معاونت قضایی رئیس کل دادگستری استان اردبیل دادگاه‌ صلح در سراسر استان اردبیل راه اندازی شده و آغاز به کار کرده است.

به گزارش وکلاپرس، معاونت قضایی رئیس کل دادگستری استان اردبیل در نامه ای خطاب به رئیس کانون وکلای دادگستری اردبیل، رئیس مرکز وکلای دادگستری اردبیل و مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی اردبیل به توضیح درباره راه اندازی دادگاه‌ صلح در سراسر این استان و ایجاد منوی دادگاه های صلح برای ثبت پرونده های دادگاه صلح پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

متن نامه به شرح زیر است:

تاریخ: ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
شماره ۱۰۱۷/۲۹۷۹۱/۶۳۰
پیوست: دارد

رئیس محترم کانون وکلای دادگستری استان اردبیل
رئیس محترم مرکز وکلای دادگستری استان اردبیل
مدیران محترم دفاتر خدمات الکترونیک قضائی استان اردبیل

سلام علیکم

احتراماً نظر به اینکه دادگاه صلح در تمام حوزه های قضائی استان اردبیل راه اندازی گردیده و از طرفی نیز در سامانه خدمات الکترونیک قضائی (سامانه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی و خودکاربری وکلا) منوی دادگاه های صلح برای ثبت پرونده های دادگاه صلح ایجاد شده است، لذا مقتضی است کلیه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی و وکلای استان، پرونده‌های در صلاحیت دادگاههای صلح استان اردبیل را از قسمت منوی مخصوص دادگاههای صلح در سامانه خدمات الکترونیک قضائی ثبت و سپس با در نظر گرفتن صلاحیت ها برای ارسال به شهرستان اردبیل با انتخاب مجتمع دادگاههای صلح شهرستان اردبیل (کد ۰۵۰۶۲) و برای ارسال به سایر حوزه های قضائی شهرستان و بخشها با انتخاب دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان یا بخش مربوطه اقدام نمایند. در ضمن لیست فهرست عناوین در صلاحیت دادگاه صلح به پیوست ارسال می گردد.

صادق صادق زاده

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان اردبیل

راه اندازی دادگاه‌ صلح در سراسر استان اردبیل

خروج از نسخه موبایل