راهنمای تصویری استفاده از سامانه دفتر مجازی ارتباط با نمایندگان

وکلاپرس- دفتر مجازی نمایندگان مجلس شورای اسلامی یکی از خدمات سامانه پارلمان مجازی ایران با هدف تسهیل ارتباط بین مردم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که به تازگی راه اندازی شده است.

به گزارش وکلاپرس، در دفتر مجازی نمایندگان این امکان برای مردم و عموم فرهیختگان و صاحب نظران فراهم شده است تا با نمایندگان مجلس شورای اسلامی همراه باشند و در مراحل مختلف تکوین قانون بتوانند نظرات خود را در فضایی که همه نمایندگان در آن فضا حضور دارند، مطرح کنند.

لازم به ذکر است برای استفاده از خدمات دفتر مجازی نمایندگان می بایست ابتدا در سامانه پارلمان مجازی عضو شوید و پس از آن شما قادر خواهید بود از خدمات دفتر مجازی ارتباط با نمایندگان استفاده کنید.

راهنمای تصویری استفاده از سامانه دفتر مجازی ارتباط با نمایندگان

گام اول- ورود به دفتر مجازی نمایندهای مجلس شورای اسلامی

برای ورود به دفتر مجازی نمایندگان می بایست از لینک زیر اقدام نمایید:

دفتر مجازی اتباط با نمایندگان

دفتر مجازی ارتباط با نمایندگان

 گام دوم- انتخاب نماینده مورد نظر:

شما می بایست نماینده مورد نظر خود را از لیست نمایندگان انتخاب نموده و یا می توانید نام نماینده را در کادر وسط صفحه جست و جو کنید:

گام سوم – ارتباط با نماینده:

همان طور که در شکل مشاهده می کنید، با انتخاب نماینده مورد نظر سه گزینه برای شما نمایش داده می‌شود:

گام چهارم- ارسال نامه:

در قسمت ارسال نامه دفتر مجازی ارتباط با نمایندگان متن نامه خود را در یکی از فرمت های :

بارگزاری و ارسال نمایید.


گام پنجم- درخواست وقت ملاقات:

در صورت انتخاب گزینه “درخواست وقت ملاقات” سیستم به شما پیغامی با محتوای تایید مشخصات شما و تقاضای ملاقات مطابق تصویر زیر نشان خواهد داد:

در صورت تایید، شما پیغام زیر را مشاهده خواهید کرد: «اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد و پس از بررسی با شما تماس گرفته خواهد شد».

گام ششم- تقاضای مصاحبه (ویژه خبرنگاران):

خبرنگاران در این بخش با آپلود کارت خبرنگاری خود می توانند تقاصای مصاحبه خود را ثبت کنند.

دفتر مجازی ارتباط با نمایندگان

برای مشاهده راهنمای عضویت در پارلمان مجازی  و مشاهده سایر خدمات این سامانه از لینک زیر اقدام نمایید:

راهنمای تصویری استفاده از پارلمان مجازی ایران

خروج از نسخه موبایل