رئیس کل دادگستری همدان: هنوز پاسخ سم شناسی وکیل سهیلا معماری اعلام نشده است

وکلاپرس- رئیس کل دادگستری استان همدان روز یکشنبه مورخ ۲۹ مهر ماه با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت وکیل سهیلا معماری توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش وکلاپرس، روز ۱۹ شهریور گزارش هایی مبنی بر قتل یک وکیل دادگستری در ملایر منتشر شد که هویت این وکیل دادگستری، سهیلا معماری عضو مرکز وکلای قوه قضاییه اعلام شده بود.

پس از انتشار خبر قتل وکیل سهیلا معماری، دادستان ملایر با رد کردن موضوع قتل، اعلام کرده بود که این وکیل دادگستری در بیمارستان مهر درگذشته است.

در نهایت صبح روز ۲۰ شهریور ماه، پیکر مرحومه سهیلا معماری، وکیل پایه یک دادگستری ملایر، در روستای حسین آباد شاملو با حضور جمعی از همکاران، دوستان و بستگان تشییع شد.

آخرین اطلاع رسانی در خصوص این پرونده نیز مربوط به روز ۲۲ شهریور ماه بود که پلیس فراجا اعلام کرده بود: فرضیه قتل وکیل سهیلا معماری در این پرونده قوت خود را از دست داده و احتمال فوت طبیعی یا علل احتمالی دیگری قوت بیشتری گرفته است.

بیشتر بخوانید:

 رئیس کل دادگستری استان همدان محمدی مهر یکشنبه ۲۹ مهرماه در جمع خبرنگاران، با بیان گزارشی از آخرین اقدامات قضایی انجام شده در این استان در خصوص وکیل سهیلا معماری نیز اظهار کرد: هنوز جواب سم شناسی وکیل سهیلا معماری اعلام نشده است.

این مقام قضایی استان همدان با بیان اینکه در زمینه مفاسد تازمانیکه رأی به مرحله قطعیت نرسیده اجازه انتشار نداریم، اظهارکرد: درباره پرونده وکیل ملایری هنوز پاسخ سم‌شناسی نیامده و همچنین درخصوص کشته شدن پنج جوان مشخص شده خودکشی بوده ولی هنوز پرونده بسته نشده است.

گفتنی است مراسم چهلم این وکیل دادگستری روز پنجشنبه ۲۶ مهر ماه در روستای حسین آباد شاملو برگزار شده بود.

منبع: ایسنا

خروج از نسخه موبایل