رئیس کانون کرمان در واکنش به مصوبه کمیسیون تلفیق؛ وکلا فریاد خود را به هر نحو ممکن به گوش دلسوزان نظام و اسلام برسانند

وکلاپرس- دکتر محمد عارفی رئیس کانون وکلای کرمان در واکنش به مصوبه کمیسیون تلفیق در لایحه برنامه هفتم توسعه، آن را اقدامی غیر منصفانه و عجولانه توصیف کرد.

به گزارش وکلاپرس، بر اساس آخرین مصوبات کمیسیون تلفیق در لایحه برنامه هفتم توسعه، اختیار صدور، تمدید و ابطال پروانه وکالت از کانونهای وکلای دادگستری گرفته شده و به نهادی ذیل وزارت اقتصاد و در قالب درگاه ملی مجوزها سپرده شده است.

وکیل محمد عارفی، رئیس کانون وکلای دادگستری کرمان، در پیامی کوتاه این مصوبه را تیشه به ریشه نهاد وکالت توصیف کرده و از وکلا درخواست کرده «به هر نحو ممکن» در جهت حفظ کرامت و جایگاه وکیل تلاش کرده و مانع از تصویب نهایی این مصوبه شوند.

بیشتر بخوانید:

پیام رئیس کانون وکلای کرمان به شرح زیر است:

عرض سلام و ارادت دارم خدمت همکاران محترم، بزرگواران اگر امروز از باب مصلحت اندیشی شخصی، احتیاط فرضی، آسایش طلبی یا … در مقابل هجمه های غیر عادلانه و غیرمنصفانه بعضی از غافلین یا دشمنان عدالت طلبی خود را به خواب زده و مرده فرضی مطرح کنیم، دیری نخواهد گذشت که دشمنان حقوق حقه انسانها با تلقی مرگ قطعی مراسم ختم خود و هویتمان را خواهند گرفت.

استدعا دارم با نمایندگان مجلس تماس بگیرید، بنویسید و فریاد خود را به هر نحو ممکن به گوش دلسوزان نظام و اسلام برسانید تا شاید جلوی کسانی را که در حال کشاندن حق طلبی، دادرسی عادلانه و وکالت صادقانه به مسلخ هستند گرفته شود.

ارادتمند – محمدعارفی

خروج از نسخه موبایل