رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه: نگرانی و دغدغه جامعه وکالت را به اطلاع شورای نگهبان خواهم رساند

وکلاپرس- رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه در دیدار با اعضای هیات مدیره کانون وکلای دادگستری کرمانشاه، وعده اطلاع رسانی مسائل روزهای اخیر نهاد وکالت به اعضای شورای نگهبان را داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری کرمانشاه اعضای هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه با حجت الاسلام محسن مفید رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار  سید طاهر نعلینی ضمن قدردانی از حجت الاسلام مفید بابت این دیدار صمیمی ضمن تشریح اقدامات اخیر مجلس شورای اسلامی در تصویب قانون های ضد نهاد وکالت به طور مفصل به بیان ایرادات و مغایرت های مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی با اصول قانون اساسی و سیاست‌های کلی نظام پرداخت.

بیشتر بخوانید:

رئیس کانون وکلای کرمانشاه در ادامه درخواست کرد: نگرانی و دغدغه جامعه وکالت استان و کشور را به اعضای شورای نگهبان اعم از حقوق دانان و فقهای آن که همگی از دلسوزان و خادمان نظام بوده و قطعا آگاهی کامل از آثار زیان بار و غیر قابل جبران چنین مصوبه ای به پیکره سیستم قضایی و وکالتی کشور رادارد، برسانند.

و در انتها از اعضای شورای نگهبان درخواست کرد همچون گذشته تمام قد حافظ و نگهبان اصول قانون اساسی باشند.

در ادامه حجت الاسلام مفید بیان داشتند که نگرانی و دغدغه جامعه وکالت استان را به طور کامل و در اسرع وقت به اطلاع اعضای محترم شورای نگهبان خواهند رساند.

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری کرمانشاه

خروج از نسخه موبایل