اخبار کانون ها

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارآموزی وکالت ۱۴۰۱ (نوبت ۱۴۰۰) کانون وکلای قم

وکلاپرس- کانون وکلای دادگستری قم در اطلاعیه ای از پذیرفته شدگان آزمون ورودی کارآموزی وکالت ۱۴۰۱ (نوبت پذیرش ۱۴۰۰) جهت ثبت نام دعوت به عمل آورد.

به گزارش وکلاپرس کانون وکلای دادگستری قم در اقدامی مشابه کانون های یزد و کرمان بدون اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۰، از همه دارمندگان حد نصاب برای ثبت نام فراخوان داد.

بر اساس اطلاعیه کانون وکلای قم پذیرفته شدگان فقط در روهای ۱۶ و ۱۷ مهر ماه مهلت دارند تا با مراجعه به محل کانون وکلای قم نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

اطلاعیه کانون وکلای قم به شرح زیر است:

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان آزمون ورودی کارآموزی وکالت، به اطلاع می رساند جهت انجام امور اداری مربوط به ثبت نام در روز های شنبه ۱۶/۰۷/۱۴۰۱ و یکشنبه ۱۷/۰۷/۱۴۰۱ از ساعت ۹ الی ۱۳ به کانون وکلای دادگستری استان قم (طبقه سوم – مدیر داخلی ) مراجعه نمایید.

براساس شنیده‌ها و به نقل از یک منبع آگاه، اسکودا به کانون‌های وکلا اعلام کرده بود که نتایج آزمون وکالت را بدون ذکر نام و تعداد و صرفا براساس کسب حدنصاب منتشر کنند و برهمین اساس به ثبت‌نام داوطلبین رسیدگی کنند.

با این وجود  کانون‌های وکلای ایلام، آذربایجان غربی، اصفهان، کرمانشاه، لرستان و گلستان، نسبت به انتشار اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۱ (پذیرش ۱۴۰۰) اقدام کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا