درخواست رئیس اسکودا از رئیس سازمان صدا و سیما برای برگزاری میزگرد و مناظره جهت دفاع از نهاد وکالت

وکلاپرس ـ دکتر جعفر کوشا در نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما خواستار فراهم شدن زمینه دفاع برابر هجمه‌های اخیر صورت گرفته علیه نهاد وکالت در رسانه ملی شد.

به گزارش وکلاپرس، وکیل جعفر کوشا در نامه‌ای به پیمان جبلی از وی خواستار شد زمینه دفاع از نهاد وکالت در مقابل هجمه علیه این نهاد مدنی را در سیمای ملی فراهم کند.

در بخشی از نامه رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران آمده است: خواهشمند است دستور بفرمایید زمینه دفاع در مقابل این هجمه ها در قالب برگزاری گفت و گو، میزگرد و حتی مناظره در بخش های مختلف سیمای ملی فراهم شود.

بیشتر بخوانید:

متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

با سلام

احتراماً به استحضار می‌رساند اخیراً هجمه‌های سنگینی علیه نهاد وکالت از تریبون‌های رسمی کشور ازجمله مجلس شورای اسلامی به این نهاد روا داشته شده است که متاسفانه سازمان صداوسیما که باید عنوان «ملّی» را نیز یدک بکشد.

به‌صورت کاملاً یک‌طرفانه تریبون را در اختیار مخالفان کانون‌های وکلای دادگستری به‌عنوان یک نهاد صنفی ریشه‌دار با سابقه‌ای بیش از ۱۰۰ سال گذشته است که ظن همراهی و همسویی رسانه ملّی با مخالفان نهاد وکالت را تقویت کرده است.

بر این اساس خواهشمند است دستور بفرمایید زمینه دفاع در مقابل این هجمه ها در قالب برگزاری گفت و گو، میزگرد و حتی مناظره در بخش های مختلف سیمای ملی فراهم شود.

پیشاپیش از بذل عنایت و توجه حضرت عالی کمال تشکر و امتنان را دارم

جعفر کوشا

رئیس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران

خروج از نسخه موبایل