تنش لفظی میان رئیس کانون وکلای مرکز و رئیس اسکودا

وکلاپرس- روز گذشته و پس از حواشی مراسم افتتاحیه، در محل برگزاری نشست مجمع عمومی در هتل پارس اهواز و پیش از ورود به دستور، میان رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز و رئیس اسکودا تنش لفظی ایجاد شد.

به گزارش وکلاپرس روز گذشته پس از بروز حواشی مراسم افتتاحیه چهل و هشتمین همایش اسکودا، هنگامی که اعضای مجمع عمومی در سالن برگزاری نشست در هتل پارس اهواز گرد آمده بودند و پیش از ورود به دستور جلسه، میان دکتر حسن صفادوست و دکتر جعفر کوشا تنش لفظی مختصری ایجاد شد.

یک منبع آگاه در این باره به وکلاپرس گفت که این موضوع دلیل خاصی نداشته است و در حد چند جمله انتقادی نسبت به عملکرد یکدیگر در اتحادیه ‌و کانون مرکز بود. وی ادامه داد: این مسئله پیش از شروع دستور کارها با روبوسی هر دو نفر تمام شد و امروز صبح نیز این همکاران با یکدیگر صبحانه خوردند.

کانال تلگرامی دکتر سعید باقری عضو سابق هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز نیز با انتشار تصویری از دکتر صفادوستدر حالی که از جای خود در سالن همایش برخاسته است نوشته است که وی خواستار کناره گیری دکتر کوشا از ریاست اسکودا شده و گفته است: به اندازه کافی این ریاست به جامعه وکالت، آسیب زده است. خواستم خویشتنداری کنم.

تنش لفظی میان رئیس کانون وکلای مرکز و رئیس اسکودا
تنش لفظی میان رئیس کانون وکلای مرکز و رئیس اسکودا
خروج از نسخه موبایل