تقدیر از قضات و کارمندان نمونه کشوری و ستادی در دیوان‌عالی‌کشور

وکلاپرس- طی مراسمی به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و طلیعه هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات دیوان‌عالی‌کشور از قضات و کارمندان نمونه کشوری و ستادی تجلیل شد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی دیوان‌عالی‌کشور در این مراسم که به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و طلیعه هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات دیوان‌عالی‌کشور برگزار شد، از دکتر غلامرضا انصاری، معاون قضایی در امور هیات عمومی دیوان‌عالی‌کشور به عنوان مدیر قضایی برتر کشوری تجلیل شد. همچنین از حجت الاسلام والمسلمین عزیزاله رزاقی، رئیس محترم شعبه ۵۱ دیوان‌عالی‌کشور مستقر در قم به عنوان قاضی نمونه کشوری تقدیر بعمل آمد.

 

بیشتر بخوانید:

از بین کارکنان نمونه دیوان‌عالی‌کشور نیز از برادران رضا قمرزاده، معاون مدیرکل شعب دیوان‌عالی‌کشور و مجتبی هادیان، مدیر امور اداری و طرح و برنامه دیوان‌عالی‌کشور به عنوان کارمند نمونه کشوری و علیرضا وفائی، مدیر دفتر شعبه هفدهم دیوان‌عالی‌کشور، مهدی کریم پور، رئیس اداره کمیسیون‌های حقوقی معاونت امور هیأت عمومی دیوان‌عالی‌کشور و سرکار خانم ظهیرالدینی، سرپرست شعبه پانزدهم دیوان‌عالی‌کشوربه عنوان کارمند نمونه ستادی با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

منبع: روابط عمومی دیوان‌عالی‌کشور

خروج از نسخه موبایل