تشکیل بنیاد تعاون و رفاه کارکنان قوه قضاییه

وکلاپرس- حجت السلام حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه از تشکیل بنیاد تعاون و رفاه کارکنان قوه قضاییه و تدوین گروه‌های شغلی قضات برای کمک به بهبود معیشت آن‌ها خبر داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در جلسه با اعضای شورای قضایی و روسا و دادستان‌های استان گلستان با بیان اینکه بنیاد تعاون و رفاه کارکنان قوه قضاییه تشکیل شد، اظهار کرد: گروه‌های شغلی قضات برای کمک به بهبود معیشت آنها نیز تدوین شد.

معاون اول قوه قضاییه گفت: اساسنامه بنیاد تعاون تدوین و تصویب و ابلاغ شده و اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل آن انتخاب شده‌اند.

اولویت بنیاد تعاون و رفاه کارکنان قوه قضاییه ساخت مسکن است

وی با بیان اینکه اولویت بنیاد تعاون ساخت مسکن است، افزود: قلمرو حقوقی و قانونی این بنیاد وسیع است و تلاش آن کم کردن دغدغه‌های قضات و کارمندان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی افزود: موضوع گروه‌های شغلی قضات هم پس از بازنگری، نهایی شد و به زودی پس از تصویب و امضای رئیس قوه قضاییه ابلاغ خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

معاون اول قوه قضایبه با قدردانی از اقدام رئیس کل دادگستری گلستان برای تجلیل از روسای کل سابق دادگستری این استان گفت: قدردانی از کسانی که سال‌ها عمر خود را به تلاش شبانه‌روزی و خدمت در دستگاه صرف کرده‌اند کار شایسته و بدیعی است و این اقدام مبارک نهایتاً یک رویه در کشور خواهد شد.

منبع: مرکز رسانه قوه قضائیه

خروج از نسخه موبایل