تامین بدهکاری بابت هزینه احداث ساختمان کانون وکلای آذربایجان شرقی با استقراض از ۸ وکیل

وکلاپرس- براساس مصوبه هیأت مدیره کانون وکلای آذربایجان شرقی، ۸نفر از اعصای این کانون در‌ راستای تامین بدهکاری هزینه احداث ساختمان کانون، داوطلبانه مبالغی را بعنوان قرض الحسنه در اختیار امور مالی کانون قرار ‌می دهند.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی، چهل و چهارمین جلسه هیات مدیره کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی ۵ مهرماه ۱۴۰۳ با حضور تمامی اعضای هیات مدیره برگزار شد. در این جلسه رئیس کمیسیون عمران و امور زیربنایی کانون ضمن ارائه گزارش بر لزوم پرداخت هزینه ها و دستمزدها به پیمانکاران و فعالین در ساختمان در حال احداث بالغ بر سیزده میلیارد ریال تاکید کرد.

در همین راستا ۸ نفر از اعضای این کانون به صورت داوطلبانه پرداخت مبالغی را به عنوان قرض الحسنه تقبل کردند تا در اختیار امور مالی کانون قرار ‌دهند. لازم به ذکر است وجوه دریافتی در اولین فرصت به این افراد عودت خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

در متن گزارش جلسه آمده است:

مصوبه اول:

با توجه به گزارش ریاست محترم کمیسیون عمران و امور زیربنایی و لزوم پرداخت هزینه ها و دستمزدهایی به پیمانکاران و فعالین در ساختمان در حال احداث که بالغ بر سیزده میلیارد ریال (۱۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) بوده و لزوم پرداخت وجه اولی چک تسلیمی به شهرداری از بابت شناسنامه‌دار کردن ساختمان در دست احداث که به جهات کسری نقدینگی کانون وصول نگردیده است، در‌راستای تامین مبلغ مذکور، مقرر گردید همکاران ذیل داوطلبانه مبالغ مندرج در مقابل نام خود را بعنوان قرض الحسنه در اختیار امور مالی کانون قرار ‌دهند تا در اولین فرصت نسبت به عودت وجوه دریافتی مأخوذه اقدام گردد:

  1. جناب آقای حاج حسین جداری دنیوی( ریاست محترم کمیسیون عمران و امور زیربنایی کانون) مبلغ ششصد میلیون تومان
  2. آقای دکتر حسن فرهودی‌نیا مبلغ دویست میلیون تومان
  3. آقای حسین عبدالله پور شربیانی مبلغ دویست میلیون تومان
  4. آقای دکتر احمد یوسف‌زاده مبلغ دویست میلیون تومان
  5. آقای صالح مولاخواه اصل مبلغ یکصد میلیون تومان
  6. آقای غفار هجرتی مبلغ یکصد میلیون تومان
  7. آقای ناصر امامی فرد مبلغ یکصد میلیون تومان
  8. آقای داود علیمحمدی مبلغ یکصد میلیون تومان

خروج از نسخه موبایل