بیش از ده درصد از وکلای کانون اصفهان پروانه خود را تودیع نموده یا تمدید نکرده‌اند

وکلاپرس- عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری اصفهان در اختتامیه مرحله اول کارآموزی کارآموزان پذیرفته شده آزمون وکالت ۱۴۰۰ این کانون  به بیان آمار و ارقام وکلا و کارآموزان شاغل و غیر شاغل در این کانون پرداخت.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری اصفهان روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۴/۱۸ آخرین جلسه دوره دو ماهه کارآموزی پذیرفته شدگان آزمون ۱۴۰۰ این کانون برگزار شد.


وکیل مجتبی اسدیان در مراسم اختتامیه که روز یکشنبه ۱۸ تیرماه برگزار شد، ضمن ارائه آمار از کمیت وکلا و کارآموزان شاغل و غیر شاغل به تحلیل آینده حرفه وکالت با لحاظ قوانین موجود و آینده قانون گذاری در کشور پرداخت.

بیش از بیست درصد از وکلای شاغل بسیار کم فعالیت هستند

وی اظهار داشت : در حال حاضر بیش از ده درصد از وکلای این کانون پروانه خود را تودیع نموده یا تمدید نکرده اند و بیش از بیست درصد از وکلای شاغل نیز بسیار کم فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید:

مهارت‌های ضروری برای موفقیت در حرفه وکالت

وی خاطر نشان ساخت: وکلای جوان برای فعالیت مناسب نیاز به تلاش بیشتری دارند و علاوه بر توسعه دانش و تخصص خود ضروریست که بر مهارتهای مربوط به حرفه وکالت نیز تمرکز داشته باشند.

وی رعایت نظامات، حفظ شئون وکالت، امانتداری و درستکاری و مهارت در بیان و دفاع شفاهی، رعایت پوشش و ظواهر در فضای مجازی و حقیقی، برخورد صحیح با مقامات و افراد دخیل در پرونده، مهارت در کتابت و نگارش، رعایت آداب و مقررات در اظهار نظر ، ضرورت فعالیت صنفی و مدنی را امری ضروری برای موفقیت در حرفه وکالت عنوان کرد.

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری اصفهان

خروج از نسخه موبایل