بیانیه کانون وکلای فارس و کهگیلویه و بویراحمد درخصوص قتل وکیل علی سلیمانی

وکلاپرس- کانون وکلای فارس و کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌ای ضمن محکوم نمودن این جنایت فجیع، از مسئولین قضائی و انتظامی تقاضای رسیدگی فوری و جدی به این پرونده را مطرح کرد.

به گزارش وکلاپرس، وکیل علی سلیمانی امروز مورخ ۲۸ مهر ۱۴۰۳، در مقابل دادگاه و شورای حل اختلاف جویم از توابع لارستان فارس به طرز فجیعی به قتل رسید.

بیشتر بخوانید:

روابط عمومی کانون وکلای دادگستری منطقه فارس با انتشار بیانیه این کانون درخصوص قتل وکیل علی سلیمانی، ضمن محکوم نمودن این جنایت فجیع، از مسئولین قضائی و انتظامی تقاضای رسیدگی فوری و جدی به این پرونده را مطرح کرد.

متن بیانیه در ادامه آمده است.

به کدامین گناه کشته شدند؟

 بار دیگر وکیلی صدیق و شجاع از مدافعین حق و عدالت مظلومانه و شهادت گونه به ضرب گلوله ظلم و جهل جان سپرد. زنده یاد علی (خالد) سلیمانی عضوی از اعضا خانواده بزرگ و سترگ کانون وکلای دادگستری منطقه فارس با آسمانی شدنش دگر عضوهای جامعه شریف و گرانقدر حقوقی را بی قرار و سوگوار نمود کانون وکلای دادگستری فارس و کهگیلویه و بویراحمد ضمن محکوم نمودن این جنایت فجیع مراتب تسلیت و تعزیت خود را به خانواده محترم و داغدار آن عزیز سفر کرده و همه همکاران محترم اعلام نموده و از مسئولین محترم قضائی و انتظامی تقاضا دارد که با جدیت و فوریت رسیدگی قانونی و قاطع را معمول داشته و به متولیان قوای تقنینی و اجرایی یادآور می شود که سکوت در مقابل این حادثه ناگوار و حوادث مشابه نتیجه ای جز سلب امنیت قضائی و تضعیف دادرسی عادلانه و منصفانه نداشته و بر همین اساس تقاضای تصویب قوانین حمایتی و تأمینی در حوزه وکالت دادگستری را دارد.

خروج از نسخه موبایل