اولین جلسه کارگروه تدوین و اصلاح قوانین و مقررات صندوق حمایت وکلا ۲۰ خرداد برگزار خواهد شد

وکلاپرس- صندوق حمایت وکلای دادگستری در دعوتنامه ای اعلام کرد: اولین جلسه کارگروه تدوین و اصلاح قوانین و مقررات صندوق حمایت وکلا، ۲۰ خرداد ر محل صندوق برگزار خواهد شد.

به گزارش وکلاپرس، مجمع عمومی صندوق حمایت در جلسه ای به تاریخ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲، با تشکیل کارگروه جهت بررسی و پیشنهاد تغییرات احتمالی موادی از قانون، اساسنامه و آئین نامه اجرائی ماده هشت صندوق حمایت وکلا و کارگشایان دادگستری موافقت کرد.

مصوبه مجمع عمومی درباره تشکیل کارگروه تدوین و اصلاح قوانین  صندوق حمایت وکلا

در مصوبات مجمع عمومی صندوق حمایت در جلسه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ در این خصوص عنوان شده بود:

▪️دستور جلسه ششم-

مجمع عمومی با تشکیل کارگروه جهت بررسی و پیشنهاد تغییرات احتمالی موادی از قانون، اساسنامه و آئین نامه اجرائی ماده هشت صندوق حمایت وکلا و کارگشایان دادگستری موافقت نمود.

‏‎- همچنین مقرر گردید دبیرخانه ای زیر نظر مجمع عمومی صندوق و با محوریت هیات مدیره صندوق تشکیل شده و اعضاء دبیرخانه به شرح ذیل تعیین گردیدند:

‏‎آقایان ١-محمود کنارودی از کانون وکلای استان مازندران ٢-ناصر امامی فرد از کانون وکلای استان آذربایجان شرقی ٣-محمد کاظم عمارتی از کانون وکلای استان خراسان رضوی ۴-علیرضا میرمعصومی از کانون وکلای استان اصفهان از سوی مجمع عمومی و سه نفر از اعضاء دبیرخانه به پیشنهاد هیات مدیره صندوق تعیین شدند.

در همین راستا در نامه ی جدیدی که به اعضای کارگروه تدوین و اصلاح قوانین و مقررات صندوق حمایت وکلا ارسال شده، اعلام شده است که اولین جلسه این کارگروه ۲۰ خرداد در محل صندوق برگزار خواهد شد.

متن نامه صندوق حمایت به شرح زیر است:

با سلام و احترام

با توجه به مصوبه مجمع عمومی مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ مبنی بر اصلاح و تدوین قوانین و مقررات صندوق حمایت وکلا و کارگشایان دادگستری، اولین جلسه کارگروه ساعت ۱۰ صبح مورخ ۱۴۰۳/۳/۲۰ در محل صندوق تشکیل می شود.

خروج از نسخه موبایل