اخبار کانون هاویژه

آتش زدن عمدی خودرو یک وکیل دادگستری در یزد

وکلاپرس- خودرو یک وکیل دادگستری بعد از تهدید عامدانه در یزد آتش زده شد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از کانال تلگرامی اخبار حقوقی یزد، در ادامه افزایش تعرضات به وکلای دادگستری طی یکسال گذشته، خودروی یک وکیل دادگستری بعد از تهدید عامدانه در یزد آتش زده شد.

بیشتر بخوانید:

بنا به گزارش موجود، این تحریق توسط دو موتور سوار و پس از شکستن شیشه خودرو صورت گرفته است.

به نظر می‌رسد خودروی موجود در تصویر پژو ۲۰۶ یا رانا بوده باشد.

آتش زدن خودروی یک وکیل در یزد
آتش زدن خودروی یک وکیل در یزد

هنوز جزئیات بیشتر و زمان این اتفاق اطلاع رسانی نشده است.

خبرنگار وکلاپرس در حال بررسی جزئیات بیشتر خبر است.

بیشتر بخوانید:

‫۲۰ دیدگاه ها

  1. جای تاسفه که یک عده هنوز متوجه نیستند که یک وکیل در دادگاه در حال انجام وظیفه اش است و دشمنی با طرف مقابل یا اشخاص دیگر ندارد.

  2. واقعا خجالتم خوب چیزیه 😔😔یه دانشجو بیچاره روز شب درس میخونه تا ۵ صبح بیداره روزی دوساعت میخوابه تا بتونه کارموزی وکالت ،بعدشم وکیل پایه یک بشه تو این مسیر هزارتا درد بیدرمون افسردگی دیگه چشم درد ……میگره تا بتونه قبول شده کسایی که با این وکیل بد بخت این کارو کردند اگه میدونیتند که فقط یه قانون مدنی هزارو خوردی به قانون کیفری چند تا ماده داره حالا بقیش هیجی ودرک این قوانین این هیچ وقت اینکار نمیکرد

    1. بیشتر مواقع طرف مقابل پرونده ، تمامی مسائل رو از چشم وکیل می بینه ، هرچند خودش مقصر باشه و این اتفاق تقریباً روزانه در سراسر کشور با شدت و ضعف تکرار می شه.

  3. هر شغلی مخاطراتی داره، با ده ها ضابطی که سالانه مورد سوءقصد قرار میگیرند یا به قتل می‌رسند مقایسه بشود، طوری در اخبار نشر یافته که انگار ایشان پرفسور اشمیت اف بودند و مورد سوءقصد قرار گرفتن! گاها وکیل بجای وکالت حرفه‌ای با ای نحو میخواد موکل حاکم باشه و در جلسه بجای دفاع موثر با طرف مقابل مجادله می کنه و آخرش هم …. از هر ۱۰۰ وکیل ۹۹ وکیل مکرر مرتکب بزه مالیاتی میشود! رقم قرارداد ۱۰۰۰۰۰۰ریال!!

    1. جان و مال هر کس در هر شغل و سمتی سوای اینکه چه خطایی مرتکب شود،شریف و مورد حمایت قانون است!حتما نیاز نیست معصوم باشد یا پرفسور اشمیت اف باشد!

    2. پرفسور اشمیت اف یا هر کسی دیگه مهم این است که یک انسان بوده و یک هم نوع چو عضوی به درد آورددگر عضوها را نماند قرار
      حالا اگر وکلا به قول شما ۹۹وکیل از ۱۰۰تا دچار فرار مالیاتی می شوند باید آنها را آتش زد و یا اینکه علت مسئله را بررسی کرد که چرا فرار مالیاتی دارند آیا پرداخت مالیات امتیاز و خدماتی مختص به آنها دارد و ….آیا وکیل اگر در پرونده نتیجه نگیرد و موکل پولش را بخواهد مسترد کند اداره مالیات نیز آنرا پس می دهد آیا اگر وکیل درآمد و پرونده نداشته باشد اداره مالیات به پاس آن مدت که مالیات داده او را از لحاظ مالی تامین می کند اگر وکیل سلامتی اش را از دست بدهد خانواده او تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار می گیرند و….
      البته من پرداخت مالیات را نفی نمی کنم ولی باید قانون برای همه یکسان باشد مثلا فلان کارخانه دار چقدر مالیات می دهد و فلان وکیل چقدر

      1. وقتی دولاسه لاازمردم پول می گیریدوجیبشون روخالی می فرمائید،نتیجه اش،می شه همین،تازه آخرش هم می فرمایندماتلاشمون روکردیم ولی نشد.

        1. سلام
          وکیل چه پولی میگیره ۳۰ درصد اول همون ۵ تومن بقیش هم موکل پرداخت نمیکنه. کدوم فرار مالیاتی اخه؟ بیشتر از هر کسی ادارات متلیات رو وکیل بیچاره زوم کردند . اغلب وکلا نصف یه کارمند معمولی هم در سال در امد ندارند.
          برخی اظهار نظرها نسنجیده و احساساتی یا از سر عناد واقعا تاسف اوره !

        2. اولا که کسی مجبورتون نکرده وکیل بگیرید دوما وقتی میرید پیش دکتر واینقدر پول میدید دردتون نمیگیره نمیدونم چرا چشم دیدن وکیل بیچاره که چند سال باید دوندگی کنه استرس بکشه با هر کس و ناکس سرو کله بزنه وحرف از همه بشنوه وقاضی هم تو سرش بزنه را ندارید مگه نه اینکه وکیل هم از جان ومال وناموستون دفاع میکنه .همین وکلا که اینقدر ازشون بد میگید وقتی توی دردسر افتادید میشن تنها امیدتون.وکیل تلاشش را میکنه مثل دکتر.چرا هیچ وقت نمیگید مریض چرا مرد میگید عمر دست خداست .اما وکیل اگر براتون جون هم بده میگید کاری نکرد خودش شد یا خودمون کردیم.

    3. دوست عزیز کسی منکر اشتباهات رفتاری و عملی وکلا نیست منتها حرف این است که چرا جامعه اینقدر نا امن باشد ک با یک وکیل ک با قوانین آشنایی دارد چنین عمل جنایتکارانه ای انجام شود طرز صحبت شما گویا توجیه عملکرد موتور سواران است که جای تاسف دارد

    4. ضابط کارش برقراری امنیت ونظمه واز اول هم تفهیم میشه بهش که تو این راه جانت کف دستت هست.هر چند که اونها هم عزیز هستند.اما وقتی یه مریض دکترش را میکشه یا یه موکل وکیلش را مثل توپ صدا میکنه چون وکیل در کارش باید امنیت داشته باشه.عجیب هست که طرف مقابل چون نتونسته حاکم بشه وکیل را مورد آزار قرار داده.

  4. یه بنده خدایی جان و مالش آسیب می بینه شما لذت می بری واقعا عجب آدمهایی پیدا میشن ، در ضمن پل فسول بیشترین و منظم ترین پرداخت کنندگان مالیات وکلا هستند اون زمانی که خیلی از افراد جامعه با کلمه مالیات بیگانه بودند وکلا مالیات پرداخت می کردن ، متاسفم برای یه عده که با غرض ورزی قضاوت می کنند و دست به همچین رفتارهای ناپسندی می زنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا