ابطال پروانه کارآموزی شش نفر به علت غیبت یا مردودی در آزمون مرحله اول کارآموزی در کانون وکلای اصفهان

وکلاپرس– پروانه کارآموزی شش نفر از کارآموزان وکالت کانون وکلای دادگستری اصفهان به علت غیبت یا مردودی در آزمون مرحله اول کارآموزی، ابطال شد.

به گزارش وکلاپرس، هیأت مدیره کانون وکلای اصفهان در سی و نهمین جلسه خود مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۴، در خصوص ابطال پروانه کارآموزی چند نفر از کارآموزان این کانون تصمیم گیری کرده است.

بیشتر بخوانید:

طبق گزارش روابط عمومی کانون وکلای دادگستری اصفهان از این جلسه، پروانه کارآموزی شش نفر از کارآموزان وکالت کانون وکلای دادگستری اصفهان به علت غیبت یا مردودی در آزمون مرحله اول کارآموزی، ابطال شده است.

محمدحسین معصومی اردستانی از جمله این شش پذیرفته شده آزمون وکالت ۱۴۰۰ است، که به علت غیبت در در آزمون های نوبت اول، دوم و سوم مرحله اول کارآموزی با ابطال پروانه روبه رو شده است. وی رتبه ۱ آزمون وکالت ۱۴۰۱(پذیرش ۱۴۰۰) کانون وکلای دادگستری اصفهان بوده است!

بیشتر بخوانید:

در بخشی از صورت جلسه سی و نهمین جلسه هیات مدیره آمده است:

دستور دوم) هیات مدیره به اتفاق آرا با عنایت به اعلام کمیسیون کارآموزی و با توجه به غیبت افراد مشروحه زیر در آزمون های نوبت اول،دوم و سوم مرحله اول کارآموزی با ابطال پروانه کارآموزی آنان موافقت نمود.

۱- آقای محمدحسین معصومی اردستانی

۲- آقای سعید حیدری

۳- آقای محمد فتاحی مارنانی

۴- خانم فاطمه طوسی نجف آبادی

دستور سوم) هیات مدیره به اتفاق آرا با عنایت به اعلام کمیسیون کارآموزی و با توجه به مردودی افراد ذیل در آزمون های نوبت اول، دوم و سوم مرحله اول کارآموزی با ابطال پروانه کارآموزی آنان موافقت نمود.

۱- آقای رضا خزائی

۲- خانم زهرا قریشی فر

خروج از نسخه موبایل