وکیل هوشنگ پوربابایی : با مصطفی تاجزاده روز گذشته مکالمه تلفنی داشتم

وکلاپرس– وکیل مدافع مصطفی تاج‌زاده به تشریح آخرین وضعیت پرونده موکلش پرداخت و گفت: تاج‌زاده امروز طی تماس تلفنی از محل نگهداری و سلامتی خودش اطلاع داد.

به گزارش وکلاپرس، دکتر هوشنگ پوربابایی، وکیل مدافع مصطفی تاج‌زاده در گفتگو با خبرنگار ما گفت: موکلم روز دوشنبه طی تماس تلفنی از محل نگهداری و سلامتی خودش اطلاع داد.

احتمال حضور موکلم در زندان اوین می‌رفت

او با اشاره به حقوق قانونی متهم افزود: یکی از حقوق زندانی ها یا کسانی که با اتهامی روبرو هستند، آن است که در اولین اقدام از مکان نگهداری و تحت نظر بودن و سلامتی خودشان اطلاع بدهند و خانواده امکان ملاقات با آنان را داشته باشند تا از سلامتی آنان و حضورشان در مجموعه دستگاه قضایی اطمینان حاصل کنند.

پوربابایی با ارزیابی پرونده مصطفی تاج‌زاده گفت: به دلایلی که معلوم نیست، اطلاع از وضعیت موکلم با تاخیر انجام شد. اگرچه احتمال حضور موکلم در زندان اوین می‌رفت اما خوشحالیم بالاخره در روز عید غدیر تطمئن القلوب شدیم و خانواده هم از نگرانی خارج شدند.

بیشتر بخوانید:

پرونده در حال تحقیقات مقدماتی است

او در پاسخ به آخرین وضعیت پرونده گفت: پرونده در حال تحقیقات مقدماتی است. اما تا پرونده مطالعه نشود و با موکلم صحبت نکنم دقیق نمیتوانم از جریان دادرسی صحبت کنم.

پوربابایی ضمن معرفی وکلای مصطفی تاج‌زاده گفت: من، دکتر حسین‌آبادی و حجت کرمانی وکلای پرونده هستیم.

این وکیل دادگستری با تاکید بر ضرورت اطلاع وکلا از پرونده موکلین گفت: موضوع مهم‌تر حضور وکلا در کنار موکل و اطلاع از تفهیم اتهام، روند دادرسی، قرار صادره و حقوق دیگری است که در قانون آمده است. امید داریم در روزهای آتی این مهم برای وکلا نیز فراهم شود.

خروج از نسخه موبایل