اخبار

آیا نعمت احمدی، مدرس رشته تاریخ در دانشگاه آزاد تهران مرکز، بازنشسته اجباری شده است؟

وکلاپرس- بر اساس اخبار موجود، وکیل نعمت احمدی که عضو گروه تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی تهران(واحد مرکز) نیز بوده است، اخیراً بدون میل خودش از سوی مسئولان این دانشگاه بازنشسته شده است.

به گزارش وکلاپرس، فیاض زاهد (استاد تاریخ دانشگاه آزاد تهران مرکز) با انتشار یادداشتی در روزنامه اعتماد از بازنشستگی اجباری وکیل نعمت احمدی خبر داد.

بیشتر بخوانید:

دکتر فیاض زاهد که همکار دکتر نعمت احمدی در دانشگاه محسوب می‌شود، درباره بازنشستگی اجباری این وکیل و مورخ ایرانی توضیحاتی ارائه داد. در بخشی از یادداشت وی آمده است:

در میانه اخبار دلسردکننده و نومیدی‌افزای کشور، باخبر شدم دکتر نعمت احمدی، استاد فرهیخته گروه تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی را مفتخر به بازنشستگی کرده‌اند!

نه آنکه خودش بخواهد، بلکه از بالا! گفته‌اند که قطع همکاری شود. این در حالی است که گروه تاریخ و باستان‌شناسی و دانشکده ادبیات این دانشگاه رسما خواهان همکاری با این استاد برجسته شده‌اند.

نعمت احمدی، متولد زرند کرمان است. کرمانی خوش‌قلب و انسان‌دوستی که در زندگی خود سه کار مهم را همزمان به پیش برده است.  او فارغ‌التحصیل رشته حقوق از دانشگاه تهران در مقطع لیسانس و فوق‌لیسانس است.

ضمنا توفیق تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در رشته تاریخ را نیز دارد.

نعمت احمدی معلمی دانا، مسلط، صادق، اهل گفت‌وگو و مدارا و بسیار باسواد است. هنوز انگیزه دارد و توان. بدون تردید برای بسیاری از همکاران جوان ما مقام استادی تام دارد.

امیدوارم که متولیان دانشگاه آزاد اسلامی، از دکتر علی‌اکبر ولایتی، دکتر تهرانچی و دکتر آقامیری به این موضوع ورود کنند.

  نمی‌خواهم بگویم عمدی در این تصمیم است. کار من قضاوت در این باره نیست. اما انتظار دارم مقامات مذکور به این داستان ورود کرده و جلوی این بی‌سلیقگی را بگیرند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا