اخبار

وکیل سابق مهرجویی: اولیای دم و ورثه آقای مهرجویی و همسرش اکنون پسر و دو دختر ایشان هستند

وکلاپرس- فرهنگ سروری وکیل سابق و مشاور حقوقی مرحوم داریوش مهرجویی بر جلوگیری از گمانه‌زنی‌ها و انتشار اخبار کذب در خصوص قتل مهرجویی و همسرش تاکید کرد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از ایرنا، وکیل سابق و مشاور حقوقی مرحوم داریوش مهرجویی با بیان اینکه خانواده این مرحوم هنوز در شوک هستند، گفت: اظهاراتی از من نقل می‌شود که صحت ندارد و باید از گمانه‌زنی‌ها و انتشار اخبار کذب پرهیز شود.

فرهنگ سروری اظهار داشت: روز گذشته با حضور خبرنگاران اظهاراتی مبنی بر وقوع سرقت مطرح شد که این مسائل نظر آنها بود و اکنون گروهی از اداره آگاهی در مورد این پرونده در حال بررسی هستند؛ اظهاراتی از من نقل می‌شود که صحت ندارد اما غیر از اینکه وکیل ایشان بودم، بیش از ۳۰ سال است که دوست خانوادگی ایشان هم بودم.

با توجه به فوت ایشان وکالت زایل شده است

وی یادآور شد: پیش از این مشاوره حقوقی و وکیل مرحوم مهرجویی بودم اما با توجه به فوت ایشان وکالت زایل شده است و هنوز به لحاظ قانونی وکالت این پرونده را برعهده ندارم.

بیشتر بخوانید:

سروری ادامه داد: اولیای دم و ورثه آقای مهرجویی و همسر وی اکنون پسر و دو دختر ایشان هستند و فکر می‌کنم مادر مرحومه محمدی فر نیز زنده هستند که اگر یکی از این افراد وکالت به من بدهد این امور پیگیری خواهد شد.

از گمانه‌زنی‌ها و انتشار اخبار کذب پرهیز شود

وکیل سابق و مشاور حقوقی داریوش مهرجویی گفت: خانواده آقای مهرجویی هنوز در شوک هستند. با پسر و دختر آقای مهرجویی در خارج از کشور تماس داشتم اما هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ام؛ این اتفاق همه را غافلگیر کرده است.

وکیل سابق و مشاور حقوقی مرحوم داریوش مهرجویی درخواست کرد از گمانه‌زنی‌ها و انتشار اخبار کذب پرهیز شود تا ظرف چند روز آینده برررسی‌های لازم صورت گیرد و از طریق منابع رسمی اطلاعات لازم اعلام شود.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا