اخبار

توضیحات وکیل توماج صالحی درباره آخرین وضعیت پرونده وی

وکلاپرس- توماج صالحی خواننده رپ ساکن اصفهان به اتهام تبلیغ علیه نظام در بازداشت به سر می‌برد و مشخص نیست چه قراری برای این شخص صادر شده است.

به گزارش وکلاپرس، امیر رئیسیان، وکیل مدافع توماج صالحی، درباره آخرین وضعیت پرونده وی اعلام کرد: توماج فعلا ممنوع الملاقات است. او روز یک‌شنبه، ۲۱ شهریورماه ساعت ۹ شب، بازداشت شده است.

 توضیحات وکیل امیر رئیسیان درباره وضعیت موکلش توماج صالحی

رئیسیان در خصوص وضعیت فعلی توماج صالحی اعلام کرد: توماج صالحی فعلا ممنوع الملاقات است ودر این مدت تماسی با خانواده خود نداشته است.

وی افزود: متاسفانه طی پیگیری‌هایی که ما از دادسرای محل اقامت ایشان یعنی شاهین‌شهر داشتیم، به ما گفته شد روز‌های آتی مراجعه کنیم و هنوز نمی‌دانیم چه قراری صادر شده و اگر قرار بازداشت بوده، قرار صادره برای توماج چند روزه است.

بیشتر بخوانید: واکنش رسمی رییس کانون وکلای مرکز و رییس اسکودا به بازداشت وکلای دادگستری

این وکیل دادگستری درباره امکان اعلام وکالت و تعیین قرار قضایی درباره موکلش گفت: امیدواریم با پیگیری‌هایی انجام‌شده هرچه زودتر پرونده به مرحله‌ای برسد که امکان اعلام وکالت پیدا کنیم و با تعیین تکلیف در مورد قرار تامین، توماج صالحی آزاد شود.

اتهام وارده به خواننده اصفهانی

رئیسیان در پاسخ به این سوال که اتهام وارده به توماج چیست، گفت: به ما هنوز هیچ اطلاع دقیقی داده نشده، اما به صورت غیررسمی به پدرش گفته شده اتهام توماج تبلیغ علیه نظام است. تا کنون هیچ یک از مقامات رسمی و قضایی واکنشی در خصوص بازداشت این خواننده نداشته اند.

توماج صالحی کیست؟

توماج صالحی خواننده رپ اهل اصفهان است. آهنگ‌های او عمدتا اعتراضی و درباره جامعه ایران است؛ از جمله آهنگ‌های «ترکمنچای» و «سوراخ موش» و «نرمال» که نام او با آنها شنیده شد. برخی منابع از دستگیری وی در روز یک شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ در اصفهان خبر داده‌اند.

او در شعرهای خود به موضوعاتی چون اعتصابات کارگری، فساد، اعدام‌ و زندان، قرارداد ۲۵ ساله با چین و بی‌اعتنایی هنرمندان به وضعیت جامعه‌ پرداخته بود.

گفتنی است برخی منابع غیر رسمی در شبکه های اجتماعی از موافقت قاضی با آزادی این خواننده به قید قرار وثیقه گفته اند.

بیشتر بخوانید: سخنگوی قوه قضاییه: اتهامات وکلای بازداشتی اخلال در نظم و برخی از جرایم علیه امنیت بود

یک دیدگاه

  1. این همه اتهام به خاطر چند تا آهنگ اعتراضی ؟ من آهنگاش رو گوش دادم . بیشتر جنبه انتقاد از اوضاع زندگی مردم و عملکرد مسئولین داره که بد هم نیست . لطفا آزادش کنید و خشم مردم رو تحریک نکنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا