اخبار صنفیویژه

۲۱ مهر شعبه ۲۹ دادگاه انقلاب؛ رسیدگی به اتهامات آرش کیخسروی، مصطفی نیلی، محمدرضا فقیهی، مهدی محمودیان و مریم افرافراز

در گفت و گو با وکیل بابک پاک‌نیا مطرح شد

وکلاپرس– بابک پاک نیا از برگزاری جلسه رسیدگی به پرونده وکیل آرش کیخسروی، وکیل مصطفی نیلی و وکیل محمدرضا فقیهی در تاریخ ۲۱ مهر در شعبه ۲۹ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مظلوم خبر داد.

به گزارش وکلاپرس وکیل بابک پاک نیا در توییتی از برگزاری دادگاه متهمین دادخواه سلامت در تاریخ ۲۱ مهرماه خبر داد.

این وکیل دادگستری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار وکلاپرس درخصوص جزئیات پرونده وکلای بازداشتی گفت: این پرونده ۵ متهم شامل سه وکیل و دو فعال اجتماعی دارد. وکلا مصطفی نیلی، آرش کیخسروی و محمدرضا فقیهی و فعالین اجتماعی مهدی محمودیان و مریم افرافراز هستند.

بیشتر بخوانید: رسیدگی به پرونده وکیل آرش کیخسروی و وکیل مصطفی نیلی در ۲۱ مهر

پاک نیا درخصوص وصعیت فعلی متهمان گفت: مریم افرافراز و محمدرضا فقیهی با قرار وثیقه آزاد هستند و سه متهم دیگر پرونده (آرش کیخسروی، وکیل مصطفی نیلی و مهدی محمودیان) نیز همچنان در بازداشت هستند که البته از انفرادی خارج و به بند عمومی انتقال داده شده اند.

وی افزود: جلسه رسیدگی به پرونده ۲۱ مهرماه ساعت ۱۰ صبح خواهد بود. به این پرونده در شعبه ۲۹ دادگاه به ریاست قاضی مظلوم رسیدگی خواهد شد.

لازم به ذکر است به غیر از ۵ شخص مذکور، وکیل لیلا حیدری و وکیل هادی عرفانیان کاسب نیز جزو اشخاص بازداشت شده در این پرونده بودند که هر دو چند روز پس از بازداشت آزاد شدند.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ تعدادی از وکلای دادگستری و فعالان مدنی (۷ نفر) توسط پلیس امنیت دستگیر شدند. این جمع هفت نفره تصمیم داشتند در جلسه خود پیرامون شکایت از مسئولینی که در بحران کرونا موجبات هزینه‌ های جانی و مالی هنگفتی برای مردم شده بودند، با یکدیگر به مشورت بپردازند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا