اخبار قوه قضاییه

احضار مدیرمسئول یکی از روزنامه‌ها برای ارائه اسناد و مدارک مربوط به یک نظرسنجی

وکلاپرس- مرکز رسانه قوه قضائیه از احضار مدیر مسئول یک روزنامه به دلیل انتشار نظرسنجی‌ ای در مورد یکی از آسیب‌های اجتماعی جهت ارائه مستندات خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، طبق این گزارش، این نظر سنجی قبل از حضور  مدیر مسئول این روزنامه در مراجع قضایی از وب سایت حذف شده، اما اعلام شده است که  مدیرمسئول این رسانه جهت ارائه مستندات و توضیحات ملزم به حضور در مرجع قضایی است.

بیشتر بخوانید:

در این گزارش آمده است:

در پی انتشار مطلبی از سوی پایگاه اینترنتی یکی از روزنامه‌ها در رابطه با نظرسنجی در موضوع یکی از آسیب‌های اجتماعی در کشور، مدیر مسئول این رسانه برای ارائه اسناد و مدارک و توضیحات در مورد سندیت و مرجع نظرسنجی مربوطه احضار شد.

این گزارش حاکی است در پی این احضار و پیش از حضور مدیرمسئول این روزنامه به مرجع قضایی جهت پاسخگویی در مورد اسناد نظرسنجی ادعا شده، مطلب مورد اشاره از وب‌سایت این رسانه حذف شده است.

لازم به ذکر است هیچ توصیه و دستوری از سوی مرجع قضایی در مورد حذف مطلب مورد اشاره ابلاغ نشده است و صرفا اسناد و مدارک و مرجع نظرسنجی صورت گرفته مورد سوال و دلیل احضار است؛ بنابراین گزارش، علی‌رغم حذف مطلب مذکور در سایت این روزنامه، مدیرمسئول این رسانه جهت ارائه مستندات و توضیحات ملزم به حضور در مرجع قضایی است.

 در صورت عدم ارائه مستندات و مدارک لازم، از سوی دادستانی تهران علیه این رسانه اعلام جرم خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا