اخبار

وکیل مدافع توماج صالحی: موکلم بابت اتهام افساد فی الارض به ۶ سال و ۳ ماه حبس محکوم شد

وکلاپرس- رای پرونده توماج صالحی، خواننده بازداشتی در جریان اعتراضات ایران صادر و او بابت اتهام افساد فی الارض به ۶ سال و ۳ ماه حبس محکوم شد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از شرق رزا اعتماد انصاری، وکیل توماج صالحی از صدور حکم ۶ سال و ۳ ماه حبس از بابت اتهام «افساد فی الارض» برای موکلش  و تبرئه وی از اتهامات همکاری با دول متخاصم و توهین به رهبری خبر داد.

توماج صالحی از امروز به بند عمومی زندان منتقل شد

اعتماد انصاری به آخرین وضعیت پرونده توماج صالحی، خواننده بازداشتی در جریان اعتراضات ایران اشاره و اظهار کرد: «امروز رای پرونده دادگاه بدوی توماج صالحی به ما به عنوان وکیل پرونده ابلاغ شد. رای صادره به عقیده ما رای خوبی است. همچنین توماج صالحی از امروز به بند عمومی زندان منتقل شد. او پیش از این در انفرادی بود.»

۶ سال و ۳ ماه حبس برای توماج

او درباره جزئیات رای توماج صالحی بیان کرد: «براساس ابلاغیه دادگاه، توماج صالحی از بابت اتهام افساد فی الارض به ۶ سال و ۳ ماه حبس محکوم شد. براساس رای صادره، فقط مجازات اشد در قبال توماج که همین ۶ سال و ۳ ماه حبس با احتساب ایام فعلی بازداشت است، اجرایی خواهد شد. او همچنین از اتهامات توهین به بنیان‌گذار انقلاب و رهبری و ارتباط با دول متخاصم تبرئه شده است.»

بیشتر بخوانید:

ابطال پاسپورت و ۲ سال ممنوع الخروچی

وکیل توماج صالحی تصریح کرد: «توماج صالحی همچنین در راستای اعمال مجازات‌های تکمیلی از تاریخ قطعیت حکم به مدت ۲ سال، ممنوع الخروج شده و پاسپورتش ابطال خواهد شد. او همچنین از هرگونه فعالیت، تهیه و تولید آثار موسیقی و خوانندگی به مدت ۲ سال محروم شده است. توماج همچنین به مدت ۲ سال به حضور در دوره‌های مدیریت رفتار و مهارت دانش که توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادستانی اصفهان برگزار می‌شود، ملزم شده است. براساس رای دادگاه، توماج صالحی باید گواهی پایان دوره این کلاس‌ها را به واحد اجرای احکام کیفری ارائه کند.»

منبع: شرق

بیشتر بخوانید:

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا