اخبار

وکیل توماج صالحی: نسبت به رأی صادره فرجام‌خواهی کردیم

وکلاپرس- وکلای توماج صالحی اعتراض خود را به صورت رسمی به رای صادره در دادگاه بدوی ثبت کردند و پرونده برای تصمیم‌گیری به دیوان عالی کشور ارجاع خواهد شد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از شرق امیر رئیسیان، وکیل انتخابی توماج صالحی درباره آخرین وضعیت پرونده او اعلام کرد، به رای صادره اعتراض کرده ایم.

نوزدهم خرداد، شعبه اول دادگاه انقلاب شهرستان اصفهان حکم پرونده توماج صالحی، خواننده رپ بازداشتی در ایران را صادر و او را برای ۶ عنوان اتهامی، مجموعا به ۱۸ سال و ۹ ماه حبس محکوم کرد که ۶ سال و ۳ ماه آن اجرایی خواهد بود.

امیر رئیسیان درباره آخرین وضعیت پرونده او، اظهار کرد: «ما به عنوان وکلای متهم، ایرادات مشخص و روشنی به حکم صادره توسط دادگاه انقلاب شهرستان اصفهان داریم به همین دلیل هم در موعد قانونی، اعتراض خود را به رای صادره ثبت کردیم.»

بیشتر بخوانید:

او با بیان اینکه «پرونده برای تعیین تکلیف نهایی و رسیدگی به اعتراض، به دیوان عالی کشور ارجاع خواهد شد»، گفت: «دلیل ارجاع پرونده به دیوان عالی کشور نیز، آن است که براساس قانون، آرا دادگاه‌ها و محاکمی که با حضور بیش از یک قاضی برگزار می‌شود، رسیدگی به اعتراضاتش، برعهده دیوان عالی کشور خواهد بود. بنابراین ما منتظر تعیین شعبه رسیدگی کننده به اعتراض و تصمیم قضات شعبه هستیم.»

او درباره جزئیات اعتراض وکلا به حکم توماج صالحی نیز بیان کرد: «حکم صادره توسط دادگاه انقلاب شهرستان اصفهان، اگرچه آقای توماج صالحی را  از بابت اتهاماتی چون افساد فی الارض به صورت مطلق، توهین به رهبری و ارتباط با دول متخاصم تبرئه کرده است ولی در مواردی شاهد درنظرگیری ۲ مجازات، آن هم برای یک عنوان اتهامی بودیم. این مورد در کنار برخی موارد دیگر، موجب شد تا اعتراض خود را به رای صادره ثبت کنیم.»

منبع: شرق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا