اخبار

وکیل میلاد حاتمی: هنوز حکم قطعی پرونده ابلاغ نشده است

وکلاپرس- رسول کوهپایه‌زاده وکیل میلاد حاتمی، انتشار خبر محکومیت متهمین پرونده اخلال در نظام پولی و ارزی کشور را جرم دانست و اعلام کرد: هنوز حکم قطعی ابلاغ نشده است.

به گزارش وکلاپرس، در روزهای گذشته علیرضا طباطبایی وکیل محمدرضا زاهدی (متهم ردیف دوم پرونده)، از صدور رای متهمین این پرونده خبر داده بود و در خصوص موکلش اعلام کرده بود: موکلم به ۲۱ سال حبس بابت معاونت در افساد فی الارض، ۲۰ سال حبس بابت اخلال در نظام اقتصادی کشور و ۲ سال حبس بابت امحای ادله محکوم شده است.

به فرض صحت خبر نباید اعلام عمومی شود

در همین رابطه رسول کوهپایه‌زاده، وکیل میلاد حاتمی در گفتگو با فارس در رابطه با آخرین وضعیت پرونده میلاد حاتمی گفت: هنوز حکم قطعی ابلاغ نشده است.

وی در رابطه اخبار منتشر شده در این خصوص اظهار کرد: به فرض صحت خبر، فردی که اطلاع رسانی کرده مرتکب جرم شده است، زیرا تا زمانی که رای قطعی نشده است، نباید اعلام عمومی شود مگر اینکه سخنگوی قوه قضائیه منتشر کند.

بیشتر بخوانید:

کیفرخواست میلاد حاتمی

بر اساس کیفرخواست صادره اتهامات میلاد حاتم آبادی فراهانی معروف به «میلاد حاتمی» افساد فی‌الارض از طریق اشاعه فساد به صورت گسترده، اخلال در نظام پولی و ارزی از طریق خروج مبالغی از سیستم پولی کشور به مراکز قمار و تبدیل آن به ارز به خارج از کشور، دایر کردن مرکز قمار، تشویق به فساد با توجه به اقدامات مخرب در فضای مجازی و گسترش بی‌بند و باری، اقدامات ضد اخلاقی و ضد انسانی است.

«میلاد حاتمی» که از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور بود، پس از صدور اعلان قرمز اینترپل، در اسفند ماه سال ۱۳۹۹ و در کشور ترکیه شناسایی، بازداشت و به کشور مسترد شد.

بیشتر بخوانید:

اتهامات محمدرضا زاهدی

محمدرضا زاهدی یکی دیگر از متهمان این پرونده، به اخلال در نظام پولی و ارزی کشور از طریق خروج مبالغ عمده از طریق پول شویی در مراکز قمار و تبدیل آن به ارز و انتقال آن به خارج از کشور (به مبلغ یک هزار و ۱۶۱ میلیارد تومان) از طریق درگاه EPAY و صادرات پی، معاونت در افساد فی‌الارض از طریق ارائه خدمات به کسانی که به گسترش بی بندوباری جنسی در فضای مجازی اقدام می‌کنند و پولشویی یک دستگاه پورشه و یک دستگاه آپارتمان متهم است.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا