اخبار اسکوداویژه

برق سالن همایش قطع شد؛ انتخابات اسکودا در کانون وکلای مرکز برگزار می‌شود

وکلاپرس-  با اختلال در برگزاری همایش پنجاه و دوم اسکودا در هتل پارسیان اوین و قطع برق، انتخابات اتحادیه در محل کانون وکلای دادگستری مرکز برگزار خواهد شد.

به گزارش وکلاپرس، اداره اماکن عمومی تهران در نامه ای به مدیریت هتل پارسیان اوین تهران (محل برگزاری همایش پنجاه و دوم هیأت عمومی اسکودا) اعلام کرد که از برگزاری انتخابات اسکودا ممانعت شود.

در همین راستا مدیریت هتل پارسیان اوین به برگزار کنندگان همایش اسکودا اخطار داد در صورت برگزاری انتخابات، برق سالن همایش قطع خواهد شد.

علی شایان منش، نائب رئیس کانون وکلای فارس، با انتشار تصویری اعلام کرد برق سالن قطع شده و انتخابات ساعت ۱۴ در محل کانون وکلای مرکز برگزار خواهد شد.

بر اساس گزارش‌های واصله، مدیریت هتل پارسیان اوین در پی اعلام اداره اماکن عمومی تهران مبنی بر ممانعت از برگزاری همایش اسکودا، از برگزارکنندگان خواسته بود جلسه را لغو و محل را ترک کنند.

پس از تداوم حضور مدیران نهاد وکالت در سالن و تمهید مقدمات برای برگزاری انتخابات، مدیریت سالن همایش برق ها را قطع کرد.

در پی این اقدام، مدیران نهاد وکالت تصمیم گرفتند روند انتخابات را در محل کانون وکلای مرکز ادامه دهند و هیأت رئیسه و بازرسان اسکودا را برای مدت دو سال آینده انتخاب کنند.

گفتنی است اگرچه برخی از مدیران نهاد وکالت پیشنهاد داده بودند انتخابات در محوطه باز سالن همایش برگزار شود، لیکن این پیشنهاد رأی نیاورده و قرار است انتخابات ساعت ۱۴ در کانون وکلای مرکز برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

‫۲ دیدگاه ها

  1. اینم عاقبت عدم تمکین به قانون و دادگاه حکم صادر میکنه که اسکودا تا زمان مشخص شدن جایگاه قانونی توسط قانون گذار حق برگزاری انتخابات ندارد اینا به بدون توجه به رای دادگاه دارن انتخابات برگزار میکنند این یعنی نهادی که شعارش حاکمیت قانون هست خودش داره بی اعتنایی به قانون می‌کنه این بار اول نیست که این نهاد مدنی داره بی اعتنایی به قانون می‌کنه در رابطه با قانون تسهیل بارها کارشکنی کرد ارچز عدم برگزاری آزمون معوق تا مانع گذاشتن بر سر را پذیرفته شدگان آزمون وکالت و قبل از قانون تسهیل بماند که با انحصارشون چه بلایی بر سر داوطلبان آوردند
    حالا شده عاقبت عدم تمکین به قانون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا