اخبار صنفی

وکیل محمد نجفی از زندان اراک به زندان اوین منتقل شد

وکلاپرس- پیام درفشان وکیل مدافع وکیل محمد نجفی که ۵ اردیبهشت ماه علی رغم ناتمام ماندن مراحل درمانی اش به زندان بازگردانده شد، از انتقال موکلش به زندان اوین خبر داد.

به گزارش وکلاپرس وکیل محمد نجفی که دوره مرخصی اش با تماس مسئولان قضایی زودتر از موعد پایان یافت و به زندان برگشت از زندان اراک به زندان اوین منتقل شده است.

 این وکیل دادگستری قبلا نیز از تقاضای انتقالش از زندان اراک به سایر زندان های کشور خبر داده بود که به ادعای وی شعبه ۹ دادگاه تجدیدنظر استان مرکزی در حال تصمیم‌گیری در این خصوص بوده است.

پیام درفشان وکیل مدافع نجفی در این خصوص توضیحاتی ارائه داد و گفت: مقوله انتقال ایشان در اوایل فروردین توسط مراجع نامشخص به شعبه ۹ دادگاه تجدید نظر استان مرکزی برای بررسی و صدور دستور انتقال ارسال شد که پیامک ثبت مجدد در شعبه برای اینجانب ارسال گردید و جناب محمد نجفی نیز که در مرخصی بودند حضورا به شعبه مراجعه کرده که عنوان شد درخواست انتقال شما به زندان دیگر آمده و در اختیار شما نیست با آن موافقت یا مخالفت کنید و در اینخصوص تصمیم گیری خواهد شد که این تصمیم در روز جاری انجام پذیرفت و ایشان مقارن ساعت ۱۹ از قرنطینه زندان اوین با خانواده تماس گرفته و اعلام داشت حالش خوب است و به زندان اوین منتقل شده است.

بیشتر بخوانید:

درفشان افزود: مسائلی در فضای مجازی مطرح شده که مقوله انتقال ایشان را ربط به موارد دیگر مانند خبر رسانی امور داخلی زندان اراک مطرح کرده اند که این مساله به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی عنوان کرد: از اشخاص ضمن تشکر از توجه برای پیگیری وضعیت جناب آقای نجفی همچنین درخواست می شود پیش از هرگونه گمانه زنی که ممکن است ایجاد مسئولیت ناخواسته منتسب به موکل نماید و اساسا در کلیت درمورد کلیه اشخاص دیگر ابتدا نسبت به علت مسئله از طریق وکلای ایشان یا خانواده محترم تحقیق نمایند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا