اخبار کانون ها

وکیل زانیار مینایی رئیس کانون وکلای دادگستری آذربایجان غربی شد

وکلاپرس- با تصمیم هیات مدیره کانون وکلای دادگستری آذربایجان غربی، وکیل زانیار مینایی به عنوان رئیس این کانون برای یکساله دوم هیات مدیره دوره سیزدهم انتخاب شد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری آذربایجان غربی، سیزدهمین دوره انتخابات کانون وکلای دادگستری آذربایجان غربی با حضور ۱۱ کاندید روز ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ در محل این کانون برگزار و در نتیجه تعیین نتایج و برگزاری اولین جلسه هیات مدیره، وکیل علی علیزاده به عنوان رئیس هیات مدیره برای دوره یک ساله انتخاب شده بود

بیشتر بخوانید:

با گذشت یک سال از دوره سیزدهم هیات مدیره و برگزاری انتخابات میان دوره ای، با تصمیم هیات مدیره کانون وکلای دادگستری آذربایجان غربی، وکیل زانیار مینایی به عنوان رئیس این کانون برای یکساله دوم هیات مدیره دوره سیزدهم انتخاب شده است.

شایان ذکر است، در یکساله اول دوره سیزدهم هیات مدیره کانون وکلای دادگستری آذربایجان غربی،  وکیل مینایی در سمت نائب رئیسی این کانون فعالیت داشته است.

پیام وکیل زانیار مینایی به مناسبت آغاز فعالیت در سمت ریاست کانون وکلای دادگستری آذربایجان غربی:

سخنی با همکاران وکیل

ضمن گرامیداشت و‌تبریک هفتاد و یکمین سالروز استقلال کانون وکلای دادگستری و شادباش ایام ی که اگرچه در تقویم نیست لکن اتحادش تقویم ساز است.

داشتن سمت های حساس مدیریتی دادیار انتظامی ،بازرس کانون وکلا و دادستان انتظامی و نائب رئیس کانون وکلا و هم اکنون بودن در مسند ریاست کانون وکلا همه و همه آثار بودن هاست،بودن در کنار هم برای یک هدف واحد در جهت اعتلای اهداف کانون وکلای دادگستری ،اینکه با چه شیوه و بر چه مداری حرکت کنیم ،باز نیازمند بودن در کنار هم است، بودن از جنس اتحاد که بوی یکرنگی داشته باشد که به سبب آن مستلزم قدم گذاشتن در مسیر حق و عدالت است ،مسیری که هدف واحد همگان است.

حقیر در این مسیر با تاکید بر آنچه نامش (حرکت بر مدار تفکر) است ،گام بر میدارم و در این راه نیازمند همراهی و مشارکت یکایک شما عزیزان می باشم.

شایسته است از همراهی هیات مدیره عزیز کانون وکلای دادگستری استان آذربایجان که هرکدام از این بزرگواران از امروز به بعد به سان مشاورانی با تجربه و چون دری ارزشمند در کنار حقیر هستند و فرصت مدیریت را در این دوره پیش رو در اختیار اینجانب قرار دادند،صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

از جناب آقای دکتر علی علیزاده بعنوان ریاست محترم سال اخیر و سایر عزیزان هیات مدیره که زحمات بسیاری برای اعتلای کانون کشیده اند، سپاسگزارم ،قدر متیقن تاریخ تمام اقدامات ما را برای اعتلای کانون وکلای دادگستری ثبت و ضبط خواهد کرد.

زانیار مینایی ۱۴۰۲/۱۲/۶

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری آذربایجان غربی

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا