اخبار کانون هاویژه

یک نماینده مجلس: دغدغه کانون های وکلا قابل پذیرش است

وکلاپرس- کیومرث سرمدی، نماینده مجلس شورای اسلامی، در دیدار با هیأت مدیره کانون وکلای همدان گفت: دغدغه کانون های وکلا قابل پذیرش است.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون های وکلای همدان، اولین دیدار هیأت مدیره جدید کانون وکلای همدان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار و بررسی چالشهای وکالت، روز گذشته با حضور دکتر سرمدی در محل کانون وکلای مذکور برگزار گردید.

تعامل بین کانون های وکلا و نمایندگان با هدف تصویب قوانین صحیح

ابتدا رییس هیأت مدیره کانون وکلای همدان با بیان مطالبی در خصوص ایجاد ظرفیت و بستر مناسب برای تعامل و همکاری بین کانون های وکلا و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این تعامل به دلیل ارائه نظرات حقوقی و تخصصی از سوی کانون های وکلا در مورد طرح ها و لوایح حقوقی مجلس می تواند جهت تصویب قوانین متناسب با جامعه و نیاز امروزی بسیار تاثیرگذار باشد و منتج به تصویب قوانین صحیح و لازم گردد.

دغدغه های وکلا و کانون های وکلا قابل پذیرش است

کیومرث سرمدی، نماینده مجلس شورای اسلامی، در دیدار با اعضای هیأت مدیره کانون وکلای همدان گفت: دغدغه های کانون ها و وکلای سراسر ایران قابل پذیرش است و به دلیل تخصصی بودن موضوع و بررسی انجام شده از سوی هیأت مدیره کانون همدان و ارائه ایرادات و پیشنهادات طرح موصوف، دیدگاه مبنتی بر آمار و استنادات قابل تاملی در خصوص ماده ۶ را به اینحانب نشان داد و این بیانگر بررسی تمام جوانب ماده و طرح تسهیل کسب و کار می باشد.

بیشتر بخوانید: در نشست خبری کانون اصفهان مطرح شد: طرح تسهیل صدور مجوز کسب و کار موجب تضییع حقوق ملت و فاجعه خواهد شد

وی افزود: بنده از کانون های وکلا و متخصصان امر انتظار دارم ضمن ارتباط با نمایندگان و برگزاری جلسات با آنها، ایرادات و پیشنهادات خود را بصورت کتبی تقدیم همه نمایندگان محترم مجلس نمایند تا نمایندگان محترم نیز با آگاهی و لحاظ دیدگاه علمی و درست به موضوع رسیدگی و اتخاذ تصمیم نمایند.

بیشتر بخوانید: وکیل مهدی غلامی جلال به عنوان رییس جدید کانون وکلای همدان معرفی شد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا