گفت و گوویژه

دو متهم اصلی سوء قصد به وکیل حامد میر ابوالقاسمی بازداشت شدند

وکلاپرس- وکیل حامد میر ابوالقاسمی درخصوص آخرین وضعیت پرونده سوء قصد به جانش گفت: دو متهم اصلی که سردسته گروه مجرمانه بودند دستگیر و بازداشت شده اند.
به گزارش وکلاپرس، وکیل حامد میر ابوالقاسمی (عضو کانون وکلای دادگستری مازندران) ۲۵ آذر ماه در نزدیکی دادگستری نوشهر توسط اشخاصی به وسیله چاقو مورد سوء قصد قرار گرفت و ماشین وی نیز با تبر و قمه تخریب شد.

بیشتر بخوانید:

دستگیری و بازداشت دو متهم اصلی

وکیل حامد میر ابوالقاسمی در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس درخصوص آخرین وضعیت پرونده اش گفت: از پنج متهم پرونده، دو متهم اصلی که سردسته گروه مجرمانه بودند و از اشرار نوشهر هستند، دستگیر و بازداشت شده اند.

طرف مقابل پرونده طراح و مشارکت کننده در عملیات مجرمانه بوده است

این وکیل دادگستری مدعی شد: این سوء قصد از جانب طرف مقابل پرونده ای که وکالت آن را بر عهده داشتم، صورت گرفت که خودش طراح این عملیات مجرمانه بوده و در آن مشارکت نیز نموده است.

وی افزود: افراد دیگر که متواری بوده اند نیز شناسایی و دستور جلبشان صادر شده است.

کانون وکلای مازندران پیگیر وضعیت پرونده است

میر ابوالقاسمی درمورد میزان حمایت و پیگیری های صورت گرفته گفت: همکاران کانون وکلای مازندران به ویژه ریاست محترم کانون (وکیل بهرام ولیپور) بشدت پیگیر وضعیت پرونده اینجانب هستند. دادگستری و نیروی انتظامی نیز همکاری های لازم را به عمل آورده اند.

او در پایان گفت: امیدوارم نحوه برخورد مسئولین دستگاه قضایی و انتظامی با این اشرار به گونه ای باشد که موجب عبرت مرتکبین و دیگران و تامین امنیت و آرامش شهروندان شود و موجب تجری اشرار نشود تا دیگر شاهد تکرار چنین وقایع تلخی نباشیم.

بیشتر بخوانید:

لازم به ذکر است پس از وقوع این حادثه، کانون وکلای دادگستری مازندران در پی انتشار بیانیه ای ضمن محکومیت حمله مسلحانه به وکیل سیدحامد میر ابوالقاسمی، خواستار همکاری بیشتر وکلای استان مازندران با این کانون برای پیشگیری از خطرات و اتفاقات مشابه شد.

حرفه وکالت از جمله مشاغلی است که سالانه تعداد قابل توجهی از شاغلین در این حرفه در معرض آسیب جانی، مالی و قتل قرار می‌گیرند.

خودرو حامد میرابوالقاسمی
خودرو حامد میرابوالقاسمی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا