اخبار آزمون هاویژه

اعلام نتایج آزمون وکالت ۹۹ تا هفته آینده

وکلاپرس- وکیل ابراهیم کیانی از اعلام نتایج آزمون وکالت ۹۹ حداکثر تا یک هفته آتی خبر داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از اختبار، ابراهیم کیانی، نایب‌ رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری اعلام کرد: نتایج اولیه آزمون وکالت ۹۹ ظرف یک هفته آینده اعلام می‌شود.

با مقایسه زمان برگزاری و زمان اعلام نتایج آزمون های وکالت در یک دهه گذشته معمولا در فاصله زمانی یک ماه پس از آزمون، نتایج آزمون در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

مقایسه زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون وکالت

جدول مقایسه ای زمان برگزاری و زمان اعلام نتایج آزمون وکالت را از طریق لینک زیر می توانید مشاهده کنید:

جدول مقایسه‌ای زمان برگزاری و زمان اعلام نتایج آزمون وکالت در سال‌های اخیر

با وجود گذشت بیش از یک ماه از برگزاری آزمون و انتظار داوطلبان جهت اعلام نتایج، طبق روند سال های گذشته باید در روزهای آتی شاهد اعلام نتایج آزمون وکالت ۹۹ باشیم.

لغو آزمون وکالت در اولین مرتبه

آزمون وکالت ۹۹ یکی از پر حاشیه ترین آزمون های وکالت دهه اخیر بود که بعد از سه بار تعویق و سردرگمی داوطلبان نهایت بعد از ۷ ماه برگزار شد.
این آزمون که طبق آگهی ثبت نام «آزمون وکالت کانون های وکلای دادگستری ۹۹» قرار بود در ۲۸ آذر ماه ۱۳۹۹ برگزار شود با گسترش شیوع کرونا لغو شد.

دومین تعویق آزمون وکالت ۹۹

دومین تاریخ برگزاری آزمون در ۲۲ اسفند اعلام شد و پس از انتشار کارت ورود به جلسه، در ۱۹ اسفند خبر تعویق مجدد این آزمون بصورت رسمی از طریق سایت سنجش به اطلاع داوطلبان اعلام شد و تاریخ ۲۰ فروردین به عنوان تاریخ جدید برگزاری اعلام شد.

لغو آزمون وکالت برای سومین بار

با انتشار کارت ورود به جلسه برای دومین بار در ۱۷ فروردین ماه و تعیین حوزه ی داوطلبان، با وجود تاکید مسئولین در برگزاری قطعی آزمون، در اقدامی بی سابقه، ۱۲ ساعت قبل از برگزاری آزمون، آزمون برای سومین بار تعویق شد!

با پیگیری مسئولین اسکودا در نهایت ۲۵ تیر ۱۴۰۰ برای برگزاری آزمون انتخاب شد و سر انجام ۲۵ تیر ماه آزمون وکالت ۹۹ در ۱۱۰ حوزه در سراسر کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: دانلود دفترچه سوالات آزمون وکالت ۱۳۹۹ (نسخه رسمی سازمان سنجش) + پاسخنامه

با وجود تعویق چند باره آزمون و همچنین عدم اعلام نتایج آزمون وکالت ۹۹ تاکنون، داوطلبان هنوز در نگرانی تکرار شرایط به سیاق قبل به سر می برند.

منبع: اختبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا