اخبار مجلس شورای اسلامیویژه

دکتر جلیل مالکی: طرح استفاده از نماینده حقوقی به جای وکیل در کمیسیون حقوقی رد شد

وکلاپرس ـ دکتر جلیل مالکی در استوری اینستاگرامی از رد شدن طرح استفاده از نماینده حقوقی به جای وکیل در کمیسیون حقوقی خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، رئیس کانون وکلای مرکز در استوری که در حساب اینستاگرامی خود منتشر کرد، مدعی شد روز گذشته طرح “اصلاح قانون استفاده بعضی دستگاه ها از نماینده حقوقی در مراجع قضایی” در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس رد شده است.

بیشتر بخوانید:

طرح استفاده از نماینده حقوقی اخیرا در کمیته فرعی(کمیته حقوق خصوصی) کمیسیون قضایی مجلس تکمیل شده بود و حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی متولی پیش بردن آن بود؛ طرحی که از سوی محمدصالح جوکار با سابقه تحصیلات در رشته زیست شناسی ارائه شده بود.

 متن طرح اصلاح قانون استفاده بعضی از دستگاه ها از نماینده حقوقی در مراجع قضایی را ایـــــــــــــــنـــــــجـــــــــــــــا بخوانید.

استوری دکتر جلیل مالکی درباره رد شدن طرح استفاده از نماینده حقوقی غیر وکیل
استوری دکتر جلیل مالکی درباره رد شدن طرح استفاده از نماینده حقوقی غیر وکیل

در عین حال برخی افراد خبر کنار گذاشتن طرح مذکور را رد کرده و درباره نتیجه جلسه روز سه شنبه کمیسیون حقوقی مدعی وقوع درگیری لفظی بین حجت الاسلام غضنفرآبادی و حجت الاسلام نقدعلی شدند. به ادعای این افراد این درگیری لفظی منجر شد کمیسیون قضایی از ادامه بررسی طرح مذکور منصرف شود و جلسات بعدی طرح مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

با این وجود هنوز رئیس، دبیر و یا سایر اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس درباره رد شدن طرح یادشده اظهار نظری نکرده اند و خبرنگار پارلمانی وکلاپرس در حال پیگیری جزییات بیشتر این خبر است.

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام
    اینکه زحمتهای ریاست مرکز وکلا منتهی به نتیجه رد شد شکی نیست و حضور پررنگ مرکز وکلا نمایان است.
    آقای مالکی مدعی هستند…
    بله کانون مخالف بود ولیکن کار که با سرعت جلو رفت و درحال تصویب بود.
    درایت و قدرت مرکز وکلا منتهی به نتایج مثبت فعلی گردی

  2. مرکز وکلا اصلا کاره ای نبود …ای اتیش هم خودش روشن کرد ک طرح تسهیل اوردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا