اخبار کانون هاویژه

روح الله وکیلی رییس کانون وکلای کرمانشاه شد

وکلاپرس– یک عضو هیات مدیره کانون وکلای کرمانشاه از مشخص شدن ترکیب هیات رییسه این کانون برای سال دوم هیأت مدیره نهم خبر داد و گفت وکیل پیشکسوت روح الله وکیلی ریاست این نهاد را عهده دار شده است.

 وکیل سیامک آرین پور، عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری کرمانشاه، در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس درخصوص آخرین وضعیت ترکیب هیأت رییسه این کانون برای سال دوم گفت: در جلسه سوم که برای این موضوع تشکیل شد، آقای روح الله وکیلی با کسب اکثریت نسبی به عنوان رییس، خانم سمیه اکبری با اکثریت نسبی به عنوان نایب رییس و من نیز با همین تعداد به عنوان بازرس انتخاب شدم.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است ۶ دی ماه امسال، روابط عمومی کانون وکلای کرمانشاه در اطلاعیه‌ای خطاب به وکلای دادگستری این استان درباره روند انتخاب رییس جدید این کانون برای سال دوم هیأت مدیره این نهاد، اعلام کرده بود که در دو جلسه برگزار شده در تاریخ های ۲ و ۴ دی ماه، به دلیل عدم کسب حد نصاب قانونی کاندیدهای ریاست و نایب رییسی، انتخابات به جلسه بعدی موکول شد.

بر اساس ماده ۱۹ آیین نامه لایحه استقلال (۱۳۳۴) رییس کانون وکلا (در غیر از مرکز) باید دارای حداقل ۴ رأی باشد. در صورتی نیز که این حد نصاب به دست نیامد، باید حد نصاب اکثریت نسبی به دست آید.

روح الله وکیلی سابقه عضویت در شش دوره هیات مدیره این کانون را داشته است و در دوره هشتم نیز، رییس هیات مدیره بوده است‌. گفتنی است در سال نخست دوره نهم، بهروز رستمی ریاست هیات مدیره را بر عهده داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا