اخبار کانون ها

کانون وکلای خراسان: کمبود امروز آب در خوزستان پیامد بی تدبیری درازمدت مدیران و دولت‌های گذشته است

کانون وکلای خراسان:

وکلاپرس- کانون وکلای خراسان در واکنش به بحران خوزستان در بیانیه ای اعلام کرد: کمبود امروز آب در خوزستان پیامد بی تدبیری درازمدت مدیران و دولت‌های گذشته است.

به گزارش وکلاپرس، کانون وکلای دادگستری خراسان در بیانیه خود با تاکید بر اینکه بر طبق قانون اساسی، تامین برابر آن برای عموم مردم ، از وظایف دولت است، آمادگی این کانون را برای هرگونه معاضدت قضایی در این زمینه اعلام کرده است.

متن کامل بیانیه کانون وکلای خراسان به شرح زیر است:

 

به نام خدا و با درود بر خوزستان همیشه سرفراز

جمهوری اسلامی ایران ثمره خون شهیدان است که نقش فداکار های مردم مقاوم و قهرمان خوزستان در پیروزی و ادامه آن از همه پررنگ تر است.

دسترسی به آب حق مسلم و نخستین هر انسان و یکی از اساسی ترین نیاز هایی است که به موجب قانون اساسی تامین برابر آن برای عموم مردم از وظایف دولت است.

کمبود امروز آب در خوزستان پیامد بی تدبیری درازمدت مدیران و دولت‌های گذشته و اعتراض مردم به این بی تدبیری، درخواست تامین فوری آب و پیگیری متخلفان حق بدیهی آنان است.

کانون وکلای دادگستری خراسان ضمن دعوت مردم عزیز خوزستان به هوشیاری و بصیرت با شناسایی و پشتیبانی از این حق مسلم و قانونی قوای حاکم را به رعایت آن دعوت و آمادگی این کانون را برای هرگونه معاضدت قضایی در این زمینه با افتخار اعلام می نماید.

 

بیشتر بخوانید:

بیانیه اسکودا در حمایت از حقوق اساسی مردم خوزستان در بحران آبی این استان

در واکنش به بحران بی آبی در خوزستان: کانون وکلای خوزستان وعده تشکیل کمیسیون حقوق آب داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا