اخبارویژه

فرماندار قزوین: می‌توانیم طرح مسکن ملی وکلا را نیز در دستور کار قرار دهیم

وکلاپرس- فرماندار استان قزوین در سخنانی درباره مسکن وکلای دادگستری وعده داد و گفت: به منظور ایجاد امیدواری در وکلای جوان می‌توانیم طرح مسکن ملی وکلا را نیز در دستور کار قرار دهیم.

به گزارش وکلاپرس عباس کاظمی، فرماندار قزوین با اشاره به مشکلات مسکن در جامعه عنوان کرد: در دولت سیزدهم بنا نداریم بگوییم اگر کاری انجام نمی‌شود به خاطر این است که دولت قبلی کار نکرده است، مردم این حرف را نمی‌پذیرند چرا که فارغ از مسائل جناحی مردم عملکرد ۴۰ ساله دولت ها را بررسی می‌کنند.

وی اظهار داشت: رشد فزاینده تورم را دولت سیزدهم با سیاست‌های درست متوقف کرد و البته مشکلات زیادی باقی مانده که حل آنها در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید:

کاظمی با بیان اینکه “یکی از مشکلات اساسی ما مساله مسکن است” اظهار داشت: ساخت مسکن مهر را تعطیل و در اواخر دولت طرح مسکن ملی را راه اندازی کردند، در حال حاضر با کمبود شدید مسکن روبه‌رو هستیم، در استان قزوین ساخت مسکن در برخی نقاط مانند مهرگان آغاز شده است.

وی در پایان گفت: وکلای شهرستان قزوین در خصوص مسکن نیز دچار مشکل جدی هستند و به منظور ایجاد امیدواری در وکلای جوان می‌توانیم طرح مسکن ملی وکلا را نیز در دستور کار قرار دهیم، برای این کار نیاز است که در ابتدای امر تعاونی مسکن تشکیل و معرفی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا