اخبار

جوابیه معاونت حقوقی پرسپولیس به وکیل بیرانوند: چیزی از حقوق نمی‌دانید

وکلاپرس- پس از اظهارات سلیمانی وکیل بیرانوند که فسخ قرارداد را قانونی توصیف کرده بود، دوام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با ورزش سه به اظهارات او پاسخ داد.

به گزارش وکلاپرس شب گذشته مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند، در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره فسخ قرارداد این دروازه‌بان گفته بود: فسخ قرارداد بیرانوند کاملا قانونی‌ است.

بیشتر بخوانید:

حسین دوام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اظهارات مصطفی سلیمانی مدعی شد که بیرانوند حق فسخ یک‌طرفه قراردادش با باشگاه پرسپولیس را نداشته است.

وکیل بیرانوند خط به خط قرارداد را خواند

دوام گفت: اگر در این مملکت قاعده و قانونی حاکم باشد، ما باید برای قوانین احترام قائل باشم. اینطوری نیست که من امروز از شما یک موتور بخرم و بعد فردا بگویم بالا رفته است. ما یک قرارداد مکتوب سه ساله داریم و این از معدود قراردادهایی بود که وکیلش، آقای سلیمانی، از قبل روی آن کار می‌کرد و روی تک تک بندهایش صحبت می‌کرد و دقت زیادی داشت.

ما با علیرضا بیرانوند قرارداد داریم

وی افزود: این قرارداد به قوت خودش باقی است و ما در حال مذاکره هستیم. حرف‌های او هم شنیدنی است و می‌گوید تورم است و به هر حال ادعایی دارد که ما به آن توجه خواهیم کرد. بیرانوند پسر بسیار خوب و ستاره ملی ماست و ما برایش احترام قائلیم. او بازیکن تیم ماست.

چرا بدون اجازه ما مذاکره کردید؟

دوام با اشاره به انتشار شایعاتی مبنی بر  جذب بیرانوند در سایر باشگاه ها گفت: البته من به تیم رقیب هم می‌گویم اگر اقدامی هم می‌خواهید بکنید، باید به باشگاه طرف مقابل اطلاع بدهید. منظور من باشگاهی است که می‌گوید من با علیرضا بیرانوند مذاکره کردم که اقدامش غیرقانونی است.

بیشتر بخوانید:

از استقلال شکایت خواهیم کرد

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: ما به خاطر شرایطی که در باشگاه وجود دارد و لطمه‌ای که به اعتبار باشگاه پرسپولیس زده شده، علیه باشگاه رقیب و هر باشگاهی که ادعای مذاکره با بازیکنان ما را داشته باشد، شکایت خواهیم کرد. باز هم می‌گویم علیرضا بیرانوند بازیکن ماست و با ما قرارداد دارد و ما شکایتی از او نداریم.

تمام قرارداد بیرانوند را پرداخت کردیم

دوام در ادامه صحبت هایش مدعی شد که تمام مبالغ قراردادی واریز شده است و عنوان داشت: ما الان مدعی هستیم تمام پول را پرداخت کردیم، چون اسنادی به دستمان رسیده که پول از کانال‌های دیگر به او پرداخت شده و حتی یک مبلغ اضافه از دستمزد خالص به او پرداخت شده است. چون ما یک مبلغی از قرارداد بازیکنان را به سازمان لیگ پرداخت می‌کنیم و این مبلغ اضافه جزء آن است که به هر حال از آپشن کسر خواهد شد. البته بخشی از آپشن قرارداد او پرداخت نشده که در این مورد مذاکره می‌کنیم.

بیرانوند حق فسخ یک‌طرفه را نداشت

وی افزود: من بیش از ۹۰ درصد را یقین دارم که پرداخت کردیم و اخیرا یک جلسه هم آقای درویش با آقای بیرانوند داشتند و ایشان بازیکن ما تلقی می‌شود. فسخ یک شرایط و معنایی دارد. ماده ۱۱ بند یک مدنظر بوده و من در قرارداد نوشتم که هیچ حق فسخ یک‌طرفه برای بازیکن وجود ندارد. شاید آقای وکیل او نخوانده و شاید هم از حقوق اطلاعی ندارد. من از دروازه‌بانی اطلاعی ندارم، شاید آنها هم از حقوق اطلاع ندارند. من فکر می‌کنم کل ماجرا بی‌اطلاعی از مفاد قرارداد است.

قانون‌مندی به نفع همه است

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه «ما از حقمان نخواهیم گذشت گفت:  به نظرم این خیلی شجاعت می‌خواهد که یک مدیرعامل بدون مشاوره حقوقی، بیاید بگوید که من با فلانی مذاکره کردم، با بازیکنی که تحت قرارداد یک باشگاه دیگر است. ما در مورد قانون صحبت می‌کنیم و قانون‌مندی به نفع همه است. البته آقای بیرانوند خیلی پسر خوبی است و به نظرم ایشان را فریب دادند و تحریک کردند.

ما امروز با آقای درویش صحبت کردیم و ایشان از ساعت ۶:۳۰ صبح درگیر این جلسه و آن جلسه بوده تا منابع مالی را تامین کند. به هواداران قول می‌دهم که از تمام حق باشگاه دفاع کنیم.

منبع: جماران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا