نتایج نهایی رقابت‌های شطرنج در بخش انفرادی و تیمی هفتمین المپیاد ورزشی کانون‌های وکلای دادگستری

وکلاپرس- بر اساس نتایج نهایی رقابت‌های شطرنج در بخش انفرادی و تیمی هفتمین المپیاد ورزشی کانون‌های وکلا، کانون وکلای دادگستری مرکز در دو بخش انفرادی و تیمی موفق به کسب مدال طلا شد.

به گزارش وکلاپرس، هفتمین المپیاد ورزشی کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور از ۱۹ تا ۲۴ مهر ماه به میزبانی کانون وکلای خراسان در مشهد در حال برگزاری است.

در دو روز اول رقایت ها رقابت‌های شطرنج در بخش انفرادی و تیمی برگزار و نتایج آن مشخص شد و اختتامیه این رقابتها شب گذشته مورخ ۱۹ مهر ماه با حضور دکتر ابراهیم کیانی نایب رئیس اول اسکودا، محمد صابونچی ذوالفقاری بازرس اسکودا و رئیس کمیسیون ورزش اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران، حسن حسن‌زاده رئیس کانون وکلای دادگستری خراسان، رضا راد رئیس کمیسیون ورزش کانون وکلای دادگستری خراسان و نیز اعضای کمیسیون ورزش اسکودا برگزار شد.

در این مراسم از تیم‌های اول تا سوم رشته شطرنج المپیاد هفتم ورزشی کانون‌های وکلای دادگستری در دو بخش تیمی و انفرادی با اهدای مدال و کاپ تقدیر به عمل آمد.

نتایج نهایی رقابت‌های شطرنج در بخش انفرادی

در بخش انفرادی رقابت‌ها امیرحسین رضوانی از کانون مرکز با ۶ امتیاز و پوئن شکنی ۲۹، فیروز سکوتی از کانون وکلای آذربایجان غربی با ۶ امتیاز و پوئن شکنی ۲۸.۵ و حسین لطفی با کسب ۵ امتیاز و پوئن شکنی ۲۸.۵ توانستند عناوین اول تا سوم رقابت‌های شطرنج در بخش انفرادی را به دست آوردند.

بیشتربخوانید:

نتایج نهایی رقابت‌های شطرنج در بخش تیمی

همچنین در روز جاری مسابقات بخش تیمی پیگیری شد. در این بخش ۸ تیم ۳ نفره ۲۱ بازی با یکدیگر انجام دادند که تیم مرکز نیز در پایان این مسابقات با کسب ۶ امتیاز و و پوئن شکنی ۱۷.۵ به عنوان قهرمانی رسید. تیم استان گیلان نیز با ۶ امتیاز و پوئن شکنی ۱۵ به جایگاه دوم رسید و تیم استان مازندران با کسب ۵ امتیاز عنوان سومی این رقابتها را از آن خود کرد.

خروج از نسخه موبایل