اخبار آزمون هااخبار اسکودا

تمدید مهلت ثبت نام و امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان شرکت در آزمون وکالت ۱۴۰۲

وکلاپرس- مهلت ثبت نام در آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری جمهوری اسلامی ایران سال ۱۴۰۲ به مدت ۵ روز دیگر تا ۲۷ اردیبهشت ماه تمدید شد.

به گزارش وکلاپرس سازمان سنجش و آموزش کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: متقاضیان ثبت نام در آزمون وکالت ۱۴۰۲ مهلت دارند تا روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۲/۲۷نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

جهت ثبت نام در آزمون وکالت ۱۴۰۲ اینجا کلیک کنید

در اطلاعیه سازمان سنجش آمده است:

اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام در آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری جمهوری اسلامی ایران سال ۱۴۰۲

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۲/۲/۱۳ به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون کارآموزی وکالت دادگستری می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۲/۲/۲۲) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۲/۲۷ نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

داوطلبان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

ضمناً متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند تا تاریخ فوق نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران (اسکودا) به نمایندگی از کانونهای وکلای دادگستری جمهوری اسلامی ایران

علاوه بر انتشار اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام آزمون در درگاه رسمی سازمان سنجش سخنگوی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) نیز از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون وکالت ۱۴۰۲ تا ۲۷ اردیبهشت ماه خبر داد.

دکتر ابراهیم کیانی با اعلام این خبر گفت: پیشتر مهلت ثبت‌نام در آزمون وکالت ۱۴۰۲ تا امروز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه اعلام شده بود که با تمدید پنج روزه آن، متقاضیان تا ۲۷ اردیبهشت فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است پیشتر نیز منابع سوالات آزمون ورودی کارآموزی وکالت سال ۱۴۰۲ از سوی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) اعلام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا