اخبار

آغاز ثبت نام آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه سال ۱۴۰۲


وکلاپرس– طبق وعده روز گذشته حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه، لینک ثبت نام آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه سال ۱۴۰۲ در وب سایت سازمان سنجش و آموزش کشور فعال شد.

به گزارش وکلاپرس، بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش مهلت ثبت نام در این آزمون از ۲۳ تا ۲۹ خرداد ۱۴۰۲  تعیین شده است و همچنین ۳ شهریور نیز به عنوان روز برگزاری آزمون انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید:

دفترچه راهنمای آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه سال ۱۴۰۲ را از اینجا مشاهده کنید:

آگهی ثبت نام آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه سال ۱۴۰۲

داوطلبان شرکت در آزمون وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، می توانند از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش  آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

هزینه ثبت نام در این آزمون ۴۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید

کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  قرار خواهد گرفت.

داشتن حداقل ۲۴ سال تمام شمسی و حداکثر ۶۵ سال تمام شمسی در زمان صدور پروانه وکالت یکی از شروط ثبت نام اعلام شده است.

همچنین در آگهی ثبت نام آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه سال ۱۴۰۲ آمده است که شرکت در آزمون برای افرادی که در زمان آزمون شرط حداقل سنی را ندارند اما در زمان صدور پروانه (در صورت قبولی در فرآیندهای آزمون و احراز صلاحیت) شرط سنی را داشته باشند، بلامانع است. لازم به توضیح است حداکثر سن اعلامی بدون احتساب دوره کارآموزی و جذب است.

یکی دیگر از شروط ثبت نام در آزمون داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان تا تاریخ (۳۱/۰۶/۱۴۰۲) است.

 

یک دیدگاه

  1. با درود و سپاس ،مقاله مفید و مثمر و ثمر بود. لطفاً در خصوص تمدید مهلت ثبت نام وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه اعلام بفرمائید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا