اخبار صنفیویژه

مصوبات مجمع عمومی صندوق حمایت در جلسه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲

وکلاپرس- بر اساس مصوبات مجمع عمومی صندوق حمایت در جلسه ۲۶ بهمن ماه، افزایش حقوق مستمری بگیران مازاد بر بیست و پنج درصد، مورد موافقت اعضا قرار نگرفته است.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی صندوق حمایت وکلای دادگستری، مصوبات مجمع عمومی صندوق حمایت در جلسه ۲۶ بهمن ماه ساعاتی قبل در سایت این نهاد منتشر شده است.

بر اساس این گزارش، تصویب کلیات بودجه سال هزار و چهارصد و سه، مخالفت با افزایش حقوق مستمری بگیران، موافقت با اعطاء وام بدون سود به مستمری بگیران، موافقت با تشکیل کارگروه جهت بررسی و پیشنهاد تغییرات احتمالی موادی از قانون، اساسنامه و آئین نامه اجرائی ماده هشت صندوق حمایت و … از جمله مهم ترین تصمیمات مجمع عمومی بوده است.

بیشتر بخوانید:

در گزارش صندوق حمایت وکلای دادگستری از این نشست آمده است:

جلسه مجمع عمومی عادی صندوق حمایت وکلای دادگستری در تاریخ بیست و ششم بهمن ماه ساعت نه صبح با حضور اعضاء مجمع صندوق و مدیر عامل و اعضاء هیات مدیره صندوق و ریاست کانون وکلای دادگستری مرکز جناب آقای دکتر بهنام حبیب زاده مومن به عنوان رئیس مجمع عمومی و آقایان سعید آئینه وند و ناصر امامی فرد به عنوان ناظر و آقای ابراهیم جلالیان به عنوان منشی جلسه انتخاب و تشکیل یافت و در خصوص دستور جلسه اعلامی مورخ نهم بهمن ماه تصمیمات ذیل اتخاذ گردید:

‏‎▪️دستور جلسه اول-

کلیات بودجه سال هزار و چهارصد و سه پس از رای گیری به تصویب اعضاء مجمع محترم رسید و مقرر شد تا سقف مبلغ معین جهت خرید ملک اختصاص یابد.

‏‎-ضمنا مقرر گردید صندوق در خرید ساختمان کانون وکلای دادگستری استان فارس تا سقف مبلغ چهل میلیارد تومان مشارکت و ‌سرمایه گذاری نماید.

‏‎▪️دستور جلسه دوم-

در خصوص افزایش حقوق مستمری بگیران مازاد بر بیست و پنج درصد معنونه در بودجه رای گیری مخفی به عمل آمد و پس از شمارش آراء با افزایش بیش از بیست و پنج درصد حقوق موافقت نگردید و تصویب نشد.

-مجمع عمومی با پیشنهاد صندوق مبنی بر اعطاء وام بدون سود به مستمری بگیران با مبلغ معین موافقت نمودند.

‏‎▪️دستور جلسه سوم-

بررسی و تجویز مصوبه بیستم بهمن ماه مجمع در خصوص کارآموزان ورودی سال هزار و چهارصد و دو مبنی بر اعطاء مهلت پرداخت حق بیمه صندوق مطابق کارآموزان ورودی هزار و چهارصد پس از بحث و تبادل نظر، مجمع به اتفاق آراء مصوب نمود تا مهلت پرداخت حق بیمه کارآموزان ورودی هزار و چهارصد و دو به مثابه کارآموزان ورودی هزار و چهارصد اعمال شود.

‏‎▪️دستور جلسه چهارم-

با بررسی درخواست بازمانده احدی از مشمولین برای احتساب سوابق بین سی تا سی و پنج سال، پس از بحث و تبادل نظر با پیشنهاد احتساب سوابق مرحوم موافقت نگردید.

‏‎▪️دستور جلسه پنجم-

بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص پلاک ثبتی دوهزار و دویست و شصت و دو فرعی از صد و هفتاد و دو اصلی بخش یازده تهران مبنی بر اخذ دستور نقشه و پروانه ساختمان و نهایت تخریب و نوسازی پس از بحث و تبادل نظر، مجمع با اخذ دستور نقشه و پروانه ساختمان و نهایت تخریب و نوسازی پلاک مزبور با شرط سقف مبلغ معین موافقت نمود.

‏‎▪️دستور جلسه ششم-

مجمع عمومی با تشکیل کارگروه جهت بررسی و پیشنهاد تغییرات احتمالی موادی از قانون، اساسنامه و آئین نامه اجرائی ماده هشت صندوق حمایت وکلا و کارگشایان دادگستری موافقت نمود.

‏‎- همچنین مقرر گردید دبیرخانه ای زیر نظر مجمع عمومی صندوق و با محوریت هیات مدیره صندوق تشکیل شده و اعضاء دبیرخانه به شرح ذیل تعیین گردیدند:

‏‎آقایان ١-محمود کنارودی از کانون وکلای استان مازندران ٢-ناصر امامی فرد از کانون وکلای استان آذربایجان شرقی ٣-محمد کاظم عمارتی از کانون وکلای استان خراسان رضوی ۴-علیرضا میرمعصومی از کانون وکلای استان اصفهان از سوی مجمع عمومی و سه نفر از اعضاء دبیرخانه به پیشنهاد هیات مدیره صندوق تعیین شدند.

‏‎جلسه پس از اخذ تصمیمات فوق در ساعت چهارده و سی دقیقه خاتمه یافت.

توضیحات تکمیلی

بر اساس گزارش های منتشره از سایر کانون های وکلای دادگستری در خصوص این جلسه موارد زیر از جزئیات این نشست بوده است:

۱- تعیین مبلغ هفتصد میلیارد تومان جهت خرید ملک در دستور اول جلسه

۲- ۱۷ رای مخالف ۸ رای موافق و ۱ رای ممتنع در خصوص افزایش مستمری بازنشستگان در دستور دوم جلسه

۳- تعیین مبلغ چهل میلیون تومان وام بدون سود برای مستمری بگیران در دستور دوم جلسه

۴-  دریافت پروانه ساخت و تخریب و نوسازی برای یکی از ملک‌های خریداری شده صندوق در تهران تا سقف صد میلیارد تومان  در دستور پنجم جلسه

یک دیدگاه

  1. حضرت اقا فرمودن طرف کت و شلوار و کراوات میزنه سامسونیت دست میگیره ولی وحشیه الحق دقیق زدن نوی خال بعضی از وکلا دردوران تصدی درکانونها برلی افزایش حق الودکاله های زیر میزی وو اهلی نیستند به کاراموزان خودشان همان اول ا با گرفتن مبالغ سنگین و زور یا د میدن به موکل و زورکی بگه پول وده اسمش را بذار هدیه ویرگولانس بقول برره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا