اخبار قوه قضاییهویژه

معرفی سامانه نوبت دهی اجرای احکام مدنی دادگستری البرز

وکلاپرس- سامانه نوبت دهی اینترنتی اجرای احکام مدنی دادگستری استان البرز جهت پاسخگویی غیرحضوری و نوبت دهی اینترنتی واحد احکام مدنی این استان راه اندازی شده است.

سامانه های نوبت ‌دهی هوشمند خدمات ویژه ای هستند که به منظور تسهیل و تسریع در انجام امور مردم در مراکز قضایی راه‌اندازی شده اند. اهمیت ایجاد و راه اندازی این سامانه ها به ویژه در دوران شیوع کرونا نتایج مطلوب تری به دنبال دارد.

چرا که مردم می‌ توانند بدون نیاز به مراجعه به مراکز قضایی، نوبت پیگیری امور قضایی مرتبط با خود را اخذ کنند و صرفا در وقت مقرر از پیش تعیین شده در محل حاضر شوند.

بیشتر بخوانید:

سامانه نوبت دهی اجرای احکام مدنی دادگستری استان البرز جهت پاسخگویی غیرحضوری واحد احکام مدنی این استان راه اندازی شده است و در ۱۶ بخش خدمات نوبت دهی اینترنتی ارائه می کند.

برای ورود به این سامانه بر روی لینک زیر کلیک کنید:

سامانه نوبت دهی اجرای احکام مدنی دادگستری البرز

درخواست نوبت از شعب دادگاه تجدیدنظر استان البرز، اجرای احکام حقوقی و خانواده، اجرای احکام کیفری، اجرای احکام شورای حل اختلاف،دادگاه کیفری دو، دادگاه های حقوقی، دادگاه خانواده، دادسراهای نواحی ۱، ۲، ۳ و ۵ و محاکم دادگستری ۵ شهر دیگر این استان ازجمله خدمات سامانه نوبت دهی اینترنتی اجرای احکام مدنی دادگستری استان البرز است.

با انتخاب هر یک از بخش ها، به صفحه رزرو وقت ارجاع داده می شوید و درنهایت پس از تعیین وقت مراجعه، بایستی اطلاعات شخصی فرد مراجعه کننده  ثبت شود. لازم به ذکر است شماره همراه درج شده باید همان شماره ثبت شده برای سامانه ثنا باشد.

با تکمیل فرم، وقت مراجعه برای شما تعیین و به شما اعلام می شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا