اخبار کانون هاویژه

تعویق برگزاری انتخابات کانون وکلای آذربایجان غربی

وکلاپرس- ستاد مبارزه با کرونا در استان آذربایجان غربی با برگزاری انتخابات این کانون در پنج شنبه هفته جاری مخالفت کرد و سبب تعویق برگزاری انتخابات کانون وکلای آذربایجان غربی شد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای آذربایجان غربی، در اطلاعیه شماره ۷ هیأت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری آذربایجان غربی آمده است:‌

به اطلاع همکاران محترم می رساند که پیرو نامه این کانون جهت اخذ مجوز از ستاد کرونای استان و جوابیه شماره ۹۹/۰۷/۱۶-ب۶/۹۹/۱/۱۱۸۱۵۹ ریاست  محترم دانشگاه علوم پزشکی و دبیر ستاد مبارزه با کرونا آقای دکتر آقازاده، با برگزاری انتخابات موافقت به عمل نیامده،لذا به تبعیت از جوابیه اعلامی و وضعیت حاکم امکان برگزاری انتخابات در تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۴ میسور نخواهد بود.

مع الوصف انتخابات با رعایت مفاد قانون وکالت و آیین نامه اجرایی آن تا اطلاع ثانوی به تاخیر می افتد،بدیهی است در صورت امکان برگزاری انتخابات و فراهم بودن شرایط، متعاقباً به اطلاع اعضاء محترم کانون و نامزدهای محترم خواهد‌ رسید.

بیشتر بخوانید: اسامی نامزدهای انتخابات کانون وکلای آذربایجان غربی منتشر شد

لازم به ذکر است پیش از این، هیأت نظارت بر انتخابات کانون وکلای آذربایجان غربی روز برگزاری انتخابات را ۲۴ مهر اعلام کرده بود که قرار بود در محل کانون واقع در ارومیه و به صورت الکترونیکی برگزار شود.

متن نامه ستاد مبارزه با کرونا درخصوص تعویق برگزاری انتخابات کانون وکلای آذربایجان غربی به شرح ذیل است:

نامه ستاد مبارزه با کرونا درخصوص تعویق برگزاری انتخابات کانون وکلای آذربایجان غربی
نامه ستاد مبارزه با کرونا درخصوص تعویق برگزاری انتخابات کانون وکلای آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا