گفت و گوویژه

وکیل حسن صفادوست: در تلاش هستیم سالن وزارت کشور را برای برگزاری جشن استقلال در آخر هفته هماهنگ کنیم

وکلاپرس- رییس کانون وکلای مرکز درخصوص جزئیات برگزاری جشن استقلال کانون وکلا گفت: جزئیات برنامه مراسم و مهمانان بستگی به محل برگزاری شن خواهد داشت.

به گزارش وکلاپرس، بعد از انتشار خبر عدم برگزاری جشن استقلال کانون وکلا در تاریخ ۲۵ بهمن‌ماه سال جاری، رییس کانون وکلای دادگستری مرکز ضمن تاکید بر برگزاری جشن استقلال کانون وکلا، نحوه برگزاری این جشن را بر عهده کارگروه تشکیل شده به همین منظور دانست.

بیشتر بخوانید:

مراسم در همین هفته برگزار می شود

دکتر حسن صفادوست، رییس کانون وکلای دادگستری مرکز، در گفتگو با خبرنگار ما ضمن اعلام تصمیم این کارگروه برای برگزاری باشکوه این جشن، گفت: مراسم در همین هفته برگزار می شود.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم سالن وزارت کشور را برای برگزاری مراسم جشن استقلال کانون وکلا هماهنگ کنیم. در غیر این صورت باید محل دیگری را برگزینیم.

بیشتر بخوانید:

تعداد مهمانان و جزئیات برنامه بستگی به محل برگزاری مراسم دارد

رییس کانون وکلای دادگستری مرکز در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر تعداد مهمانان و جزئیات برنامه گفت: همه چیز بستگی به محل برگزاری مراسم دارد. در صدد هستیم سالن وزارت کشور را برای روز پنجشنبه یا جمعه این هفته در اختیار بگیریم تا همکاران بیشتری بتوانند حضور داشته باشند.

او گفت: در حال رایزنی با وزارت کشور هستیم که بتوانیم یکی از دو روز پنجشنبه یا جمعه را قطعی کنیم. نظر اعضای کارگروه بر این است که روز تعطیل امکان حضور و تردد برای همکاران مناسب تر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا