اخبار

میزان ادعای وکیل تسخیری سهند نور محمدزاده را تکذیب کرد/ تایید حکم با امضای ۲ قاضی پرونده

وکلاپرس- خبرگزاری میزان ادعای وکیل مدافع پرونده ی «سهند نور محمد زاده» یکی از متهمان اغتشاشات اخیر که به اعدام محکوم شده است، را تکذیب کرد.

به گزارش وکلاپرس، روزنامه شرق روز گذشته (۱ آذر) در گفت و گویی با پدر و وکیل تسخیری سهند نور محمد زاده اعلام کرده بود: قاضی اول، حکم محاربه را امضا کرده ولی قاضی دوم حاضر به امضای این حکم نشده است. به این ترتیب و براساس قانون، حکم صادرشده باید توسط قاضی سوم که یکی از قضات دادگاه انقلاب است، بررسی شود.

بیشتر بخوانید:

اما خبرگزاری میزان درتکذیب خبر شرق نوشت: بر اساس پیگیری های انجام شده ادعای وکیل پرونده یکی از متهمان اغتشاشات اخیر که به اعدام محکوم شده است مبنی بر عدم تایید حکم توسط قضات شعبه صحت ندارد.

میزان نوشت: براساس پیگیری‌های انجام شده از شعبه ۲۹ دادگاه انقلاب مشخص شد ادعای مورد اشاره صحت ندارد و حکم صادر شده به امضای ۲ قاضی پرونده رسیده و تمام مراحل قانونی آن طی شده است.

میزان در گزارش خود مدعی شده است: طبق گفته قاضی پرونده و اسناد مکتوب پرونده روال قانونی به درستی طی شده و ادعاهای وکیل پرونده صحت ندارد و  رای صادر شده اولیه و بدوی بوده و قابل تجدید نظر خواهی در دیوان عالی کشور می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا