اخبار اسکوداویژه

۶ بهمن نشست روابط عمومی کانون های وکلای کشور در بوشهر برگزار می‌شود

رؤسای کانون های وکلای دادگستری سراسر کشور نیز در این نشست یک روزه حضور دارند

وکلاپرس- سرپرست روابط عمومی اسکودا به تشریح دستور کار دومین نشست روابط عمومی اسکودا با مسئولان روابط عمومی کانون های وکلای دادگستری کشور پرداخت.

به گزارش وکلاپرس، دومین نشست روابط عمومی اسکودا با مسئولان روابط عمومی کانون های وکلای دادگستری کشور ۶ بهمن ماه در بوشهر برگزار خواهد شد. سرپرست روابط عمومی اسکودا در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس به تشریح جزییات نشست روابط عمومی اسکودا با مسئولان روابط عمومی کانون های وکلا پرداخت و گفت: این نشست طی یک روز به صورت حضوری در بوشهر برگزار خواهد شد.

برگزاری نشست روابط عمومی اسکودا با هدف هماهنگی روابط عمومی کانون های وکلای سراسر کشور

سیدعلیرضا حسینی افزود: این نشست که با هدف هماهنگی روابط عمومی کانون های وکلای سراسر کشور برگزار می شود، در راستای ارتقای جایگاه نهاد وکالت است. تلاش روابط عمومی ها باید برای افزایش ارتباط آن با جامعه هدفش (مردم) از طریق انتشار درست اخبار و خدمات حقوقی کانون ها باشد.

پوستر همایش نشست روابط عمومی های کانون های وکلای کشور
پوستر همایش نشست روابط عمومی های کانون های وکلای کشور
بیشتر بخوانید:

مهمانان نشست؛ روسا و مسئولین روابط عمومی کانون های وکلای سراسر کشور

سرپرست روابط عمومی اسکودا با اشاره به جزییات نشست روابط عمومی اسکودا با مسئولان روابط عمومی کانون های وکلای دادگستری کشور گفت: در این نشست یک ورکشاپ با حضور دکتر حمید شکری خانقاه (مدرس دانشگاه در حوزه ارتباطات) برگزار خواهد شد. افراد حاضر در این نشست، روسای کانون های وکلای سراسر کشور و مسئولین روابط عمومی کانون ها خواهند بود؛ به عبارت دیگر از هر کانون رییس و مسئول روابط عمومی حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: هدف از دعوت دو گروه روسای کانون ها و مسئولین روابط عمومی این است که هم روسا در جریان باشند که روابط عمومی چه اقداماتی میخواهد انجام دهد و هم اینکه وظابف روابط عمومی ها مشخص شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا